KimmiboyxD Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Heisann alle sammen! Jeg er da 14 år, fyller 15 i Desember. Tenkte jeg skulle begynne på Lett-mc lappen da jeg fyller 15, men før det må jeg ha sykkel. Så det jeg lurte på var åssen sykkel jeg burde kjøpe? Jeg bor på et sted der hvor det er mye grus (Åbogen, Eidskog), og jeg trenger en sykkel som tåler grus - og jeg vil aller helst ha en liggesykkel. Hvordan sykkel burde jeg kjøpe? Takker for alle svar!!!! Mvh Kim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du sett noen du liker? Hvor stort budgett har du? Brukt/ny? Jo mer info, jo bedre svar. :> Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis du skal kjøre mye på grus ville jeg heller kjøpt en supermotard eller lignende. Jeg har en aprilia rs 125 og huskqvarna sm begge 07. Og husqvarnan er drit morsom og kjøre på grus med, men Aprilian er drit kjedelig å kjøre på grus med Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan ikke anbefale noe før du kommer med mer info. Men som Andie93 sier - liggesykkel på grus er kjedelig. Lenke til kommentar
KimmiboyxD Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du sett noen du liker? Hvor stort budgett har du? Brukt/ny? Jo mer info, jo bedre svar. :> Hei! Jeg har sett på Cagiva Mito, og Aprilia RS 125. Jeg syntes dem er veldig fine. Jeg har tenkt å bruke ca. 30-35 k. Takker for svar!!!!!! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor skal du ha sykkel et år før du faktisk får lappen? Gå forøvrig for Cagiva Mito. Utrolig god sykkel, god deletilgang, eget forum, lettstyrt, enkel å trimme osv Lenke til kommentar
Dudemeister Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Kjøpte min lett mc for et halvt år siden, har et halvt åf før jeg får lappen. Fint å kunne øvelseskjøre på privat basis, sparer mange tusen. Endret 10. oktober 2009 av Dudemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå