Bretleon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei alle, jeg har fått GET der jeg bor, og har en slik hdpvr boks fra get som signalene kommer fra. TV bilde virker supert og internett like så. problemet er når jeg skal prøve å legge til den trådløse routern. Har fulgt instruksjons cd til punktvis, men jeg ender bare med at pc`n finner nettverket (med utmerket signal) men at det bare er lokalt(ikke koblet til internett) Hvis jeg plugger Ethernett kabelen direkte fra HDpvr boksen og til pc`n så er det internett. Hva er det som er problemet her? jeg antar at det er noe med den trådløse routern? Jeg brukte min gamle trådløse router, og samme situasjon skjer. Jeg kommer lokalt på nettet,men ikke på internett. What to do? Hvis jeg har skjønt det riktig så kommer jo Hdpvr boksen med innebygd modem, så det skal vel bare være å koble den til den trådløse routern? (Hvis det ikke hadde vært modem der så hadde jeg vel ikke kommet på nett med direktekabel heller ??) Takk for svar alle sammen. Har lyst på trådløst nett nå, men Get kundeservice er stengt. /B Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Problemet er at ipadressen din er leaset ut til PC. Skal du lease den ut til routeren, så må du enten klone macadresse i routeren eller slå av modemet en stund. Endret 3. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå