ulv666 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal ha, problemet er hva jeg "trenger" mot hva hadde vært "kult" å ha. Og pris mot hva jeg får for pengene. Trodde jeg hadde bestemt meg. en så kom noen gode tilbud, og havnet på start igjen. Gjerne vite hva dere ville ha valgt, og erfaringer dere har med disse. Skal enten ha en dyr, til både jobb, og privat, eller bare en litt enklere til privat bruk. Har en htc touch fra før, jeg bruker i jobb. Hører på mye musikk mens jeg er på jobb, liker å ta bilder. Ellers liker jeg ting å vise fram :-) Alternativene er: enkle: Sony Ericsson W995 kr: 1499,- http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w995/70431/3 Samsung i8000 Omnia II Rose Black nesten samme som Samsung S8000 Jét tror jeg? Litt dyr, er kanskje mere avanser,en s8000,? fant ikke noe informasjon kr: 3899,- http://www.amobil.no/artikler/test_samsung...1200/konklusjon Mere avanserte for jobb og privat i en tlf: Samsung I8910 Omnia HD kr: 3999,- Meget billig, mener jeg? http://www.amobil.no/artikler/samsung_i891...1089/konklusjon HTC Hero Android White eller urban brown kr: 1799,- Var mistenkelig billig, men er fra telenors hjemmesider http://www.amobil.no/artikler/htc_hero/71400/konklusjon Alle prisene er fra telenors hjemmeside, bedrift abbomang. http://bedriftsbutikk.telenor.no/ProductLi...SONYERICSS=Sony Ericsson&SAMSUNG=Samsung&HTC=HTC Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du kan ikke se på prisene som står der, det er med abonement! Minste totalpris på Omnia HD er på over 9000,-. Forskjellen på Omnia II og Jet er blant annet at Omnia II har 3,7" skjerm mens Jet har 3,1". Jeg anbefaler HTC Hero grunnet Android og Sense. Men om du velger å kjøpe dyrt eller billig er jo helt opp til deg siden det er din lommebok og dine behov. Jeg tror ikke noen har kan rådføre deg med det. Endret 3. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Over 9000 for Omnia HD ? Hva har du r0ykt? Koster ca. 5800 uten abb. hos mpx eller cdon. Har selv Nokia N97 og er veldig forn0yd med operativsystemet(Symbian s60v5, samme som Omnia HD). Er enormt mye kule/bra programmer til det Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg lurer litt på hva du har r0ykt, for jeg r0yker ikke. Han skriver at han har hentet det fra Telenor sine hjemmesider, og jeg skrev at minste totalpris der med abonement var over 9000,-! Men jeg ser jo nå at han er inne på bedrift og ikke privat. Endret 3. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Du kan ikke se på prisene som står der, det er med abonement! Minste totalpris på Omnia HD er på over 9000,-. Forskjellen på Omnia II og Jet er blant annet at Omnia II har 3,7" skjerm mens Jet har 3,1". Jeg anbefaler HTC Hero grunnet Android og Sense. Men om du velger å kjøpe dyrt eller billig er jo helt opp til deg siden det er din lommebok og dine behov. Jeg tror ikke noen har kan rådføre deg med det. Ja , jeg har bedriftabbomang fra jobben min,når bindingsta går ut neste uke, så har jeg lov til å kjøpe en subsidert mobil, og binde bedriftabbomanget. Så mobilene koster meg ikke mere enn kontantbeløpet Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva med samsung 7600 beat dj? Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hva med samsung 7600 beat dj? synes den har litt for dårlig kamera, selv om den er billig, kun 1000 kr skulle ønske jeg kunne kjøpe flere.. tror jeg må høre med noen på jobb, som ikke bruker bindingstia til noe. Endret 3. oktober 2009 av ulv666 Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Ikke kjøp Samsung Beat DJ. Den er verken avansert eller enkel. Den er treg i menyene og kanskje litt for lite tastatur. Den har heller ikke Wifi. Jeg synes Beat DJ passer best som "litt kul ungdomsmobil" eller litt billig underholdningsmobil. Jeg har HTC Touch Pro 2 som proff-telefon og jeg kunne knapt vært mer fornøyd. Supert tastatur, stor og god skjerm og egentlig ganske enkel til å være Windows Mobile. Så jeg ville sagt at eneste minus ved den er at den er litt stor og at det er Windows (og ikke Android). Jeg har også HTC Hero og den er super. Android og Sense er helt herlig. Den er også overraskende rask å skrive på. Hvis du vil kan du få vanlig telefontastatur (ikke qwerty, men helt standard) når du har telefonen stående, mens du får full qwerty mens den er liggende. På det vanlige telefontastaturet får du store taster som er enkle å treffe. Qwerty-tastaturet er også rask å skrive på. Du skal gjøre ganske mange feil for å ikke få de vanligste ordene foresått, og den kommer opp med en god liste med ord uansett hvor feil du trykker. Så når du skriver trenger du egentlig bare treffe i området av bokstavene. Etter oppdateringen er den også rask og fungerer bedre enn før, og siden det har jeg ikke opplevd at den har klikka en eneste gang og nå er den også smooth. Men kameraet har ikke blitz og er dårlig i mørke. Men det fungerer helt greit i lys. Mine to anbefalinger går til HTC Touch Pro 2 hvis du vil ha en skikkelig proff-telefon, og HTC Hero hvis du vil ha en litt enklere (med verdens beste OS). Ingen av dem har spesielt bra kamera, men jeg anbefaler de alikevel. Endret 3. oktober 2009 av program Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Et annet forslag fra meg er å vente på Satio som kommer straks! Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er også et alternativ, men den kan ikke jeg uttale meg noe om. Men jeg har store forventninger til den. Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) ser at Pixon 12, som også går under modellnavnet M8910, lgger ute for salg for kr 3890.- sation virket og spennende.. kr 2699 tror jeg glemmer alt det gammle, og satser på en av disse.. må være rask ute, om man ikke vil ha en mobil som er gammel allerede etter en uke Hva er enkelig forskjellen på softwaren, om man har android eller andre ting. har ikke helt skjønt det?? Endret 3. oktober 2009 av ulv666 Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hero er veldig ny. HTC Touch Pro 2 er også ganske ny. Hvis du skal skrive en del er Touch Pro 2 å anbefale pga. det beste tastaturet jeg har røvd på en telefon. Men skal du ta mye bilder med den er nok Pixon langt forran begge HTCene. Lenke til kommentar
ulv666 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hero er veldig ny. HTC Touch Pro 2 er også ganske ny. Hvis du skal skrive en del er Touch Pro 2 å anbefale pga. det beste tastaturet jeg har røvd på en telefon. Men skal du ta mye bilder med den er nok Pixon langt forran begge HTCene. skriver ikke så alt for mye, blir som regel korte" hvorfor i faen har du ikke gjort jobben din" Ikke så ille, men ikke lengre enn en msn kunne ha klart. I jobbsammenheng, er det mest bestillinger, og detter foregår over vanlig explorer. Må slå inn mye tall da(bestillings nr), trenger da mulighet for store tall. Men vil jo ha den til privat bruk, da er det mye bilder, og mye lydbøker, mens jeg er i min egen verden på jobb. Fordel, at jeg kan slå på pause, mens den ligger i lomma(pauseknapp på siden). Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du kan bruke https://prisguiden.no/mobiltelefon.html til å legge inn søkekriterier. Trykk på: vis flere valg. Personlig la jeg stor vekt på strålingsverdi (sar), og kjøpte nokia 6700 classic. Greit kamera, radio, minnekort og blitz. Ikke testet den så veldig men fornøyd så langt. Endret 3. oktober 2009 av Erigon Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis du skal ha en enkel telefon er Nokia 6700 Classic absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Klarer virkelig ikke å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal ha, problemet er hva jeg "trenger" mot hva hadde vært "kult" å ha.Og pris mot hva jeg får for pengene. Jeg går i den "fella" gang på gang Har lyst på en fancy tlf med mye stash, godt kamera etc etc, men ender opp med å ikke bruke nesten noe av det som er på tlf - bortsett fra sms og anrop, og selfølgelig sende noen mms innimellom da Det er bare så digg de første ukene - ny tlf med mye nytt. Jeg kjøpte en w995 for noen mnd siden, 8.1 mpx kamera, god musikk tlf, bra skjerm til å se film +++. Dette er jo en enkel telefon, men dog med mye ekstraprogram som gps, skritteller, youtube, you name it, for 3500,- . Men etter hvert ser jeg at jeg egentlig ikke bruker noe av det jeg betaler de lappene for. Og bildene fremkaller jeg jo aldri uansett. Det har jeg skikkelig kamera til. Ipod har jeg også, så jeg bruker tlf heller ikke som mp3-tlf. Telefonen er i seg selv ganske bra! Men for meg som ikke bruker noe av det jeg egentlig betaler for, synest jeg det er en dyr tlf. Litt lyst tilbake til min gamle nokia 6300 Enkel og grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå