Wrasko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Jeg har pusset opp hele huset mitt det siste året, og har bodd meg til de siste månedene, men er 1 ting jeg ikke får til å sitte.. De limte håndkleholderene.. Er ca 1 meter unna dusjen, dvs rundt 50cm unna våt sone, har avtrekksvifte i taket, men uansett så faller en etter en av de limte krokene ned.. Vet noen om noen limte kroker som holder godt? Evnt om ett annet lim jeg kan bruke? Har tenkt litt på f.eks tec7 etc? Takker for eventuelle tips Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror jeg ville forsøkt med Tec7, eller annet dyrt lim av den typen. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg kjenner ikke Tec7 men om ikke Wurth MS40 sitter er det ingenting som gjør. Bruker dette ofte til å lime fast ting på vanskelige overflater. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tec7 er vel nesten det samme som Wurth MS40. Solide kjekke greier til alt mulig. Limer også på våteflater og under vann detta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå