Gå til innhold

God service hos Elkjøp Leangen Trondheim.

Anbefalte innlegg

Takk til Kenneth og E.F.J. på service / vareutlevering.

Min kjære ps3 60 GB tok kvelden, og da var det greit å bare kunne ta turen til nærmeste Elkjøp og få den levert inn til gratis service.

(Reklamasjon). Elkjøp kundeservice opplyste også at jeg ville få hele orginal kjøpet kreditert om service tiden oversteg 5 uker.

Det stod en Blueray plate i spilleren når jeg sendte den inn, denne fikk jeg ikke igjen fra nordiskfilm. Elkjøp ga meg en valgfri gratis blueray som

plaster på såret (selv om dette er nordisk films feil, samt de tok meg på ordet, jeg kunne jo ikke bevise det hadde vært en oppi, maskinen var jo død).

Denne service innstillingen, står i sterk kontrast til hva jeg har efart med diverse nettbutikker. Hadde en creative mp3 spiller, og jeg tok kontakt

med netbuikken fikk jeg til svar at de ikke kunne hjelpe, jeg måtte selv forholde meg til creative. Det endte med at jeg ikke orket å

forholde meg til jungelen, får noen hundrelapper, pluss frakt ville vært en betyelig kostnad.

Min lærdom blir at dersom prisen er den samme i nettbutikk og på elkjop.no så vil jeg kjøpe på elkjøp.no da jeg en da får tilgang til rask og billig service om en skulle være uheldig med produktet.

Endret av Reshey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...