Tinkerer Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei. Noen som vet om FPS spill til PS3 eller PC som man kan spille i Co-op modus? Da mener jeg split screen, ikke via LAN eller online. Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Cod 5 er ikke super bra men har en drit kul Nazi Zombie co-op del. Resten av spillet kan også spilles co-op. Endret 3. oktober 2009 av OwnYa Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Resistance 1 , vet ikke om toern. Ps3 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 elsker multiplayer på cod spillene : ) Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er få co-op spill til pc som man ikke må ha en LAN tilkobling for å spille co-op da. Her er en oversikt over noen co-op spill til PS3: http://www.co-optimus.com/system/2/playstation_3.html Resident Evil 5 var ikek nevnt der så jeg.. det er jo co-op Endret 18. oktober 2009 av NotoriousBiB Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Borderlands Kommer ut 23 oktober til PS3, det har 2 player Split screen Co-op. Gleder meg sykt til Bordelands! Game of the year syns jeg Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Resistance 2 har en separat samarbeidsdel som er skikkelig morsomt, og hvis jeg ikke er helt på jordet går det an å spille med delt skjerm for to spillere, sammen med 6 andre online. Altså 8 totalt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kane and lynch var et ganske så morro co-op spill Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er få co-op spill til pc som man ikke må ha en LAN tilkobling for å spille co-op da.Her er en oversikt over noen co-op spill til PS3: http://www.co-optimus.com/system/2/playstation_3.html Finnes det i det hele tatt ett eneste FPS-spill til PC med split-screen? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På PS3: Pleier bare å spille coop på Warhawk når jeg har besøk, er tredjeperson-spill, kan være opptil 4 stykker på split-screen. Dere spiller på nett, og andre folk vil se dere som KongRudi(1), KongRudi (2), KongRudi (3), KongRudi (4), om alle fire spiller, kan ikke skifte navn på player 2, osv.. :-/ Om der spiller 2 stykker deler skjermen seg i to, ikke fire. Har bare spilt 2 FPS på co-op.. Resistance 1 - spilte jeg også ilag med en kamerat, en stund, men er litt usikker på hvor godt spillet holder seg, med tanke på at det er ett launch-spill. Var skikkelig gøy dengang, og våpenene er veldig kuule. Haze har også coop, det er det beste spillet å sette på når du vil at besøket skal gå hjem, uten at du må fortelle dem det. Spillet er såpass dårlig at dem skjønner at nå er det på tide å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå