sollie Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har fått låne en 10/20mm noen helger nå, og tok den med på Veggli forrige helg. Dette ble et av bildene. Tatt raw fila og justert for himmel , forgrunn , og fjelltoppen, og lagt de 3 sammen i elements. Fersking på alle områder så jeg fulgte en oppskrift fra Digital Photo. Takk for titten Endret 30. oktober 2009 av sollie Lenke til kommentar
telealf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hei, Bra forsøk med forgrunn, mellom og bakgrunn. Min kritikk (i alle fall forsøk ) går på tre ting her. Kunne ha vært litt mer smell i gule høstfarger (dett sliter jeg selv med). Litt mye himmel i forhold til resten. Jeg synes ikke himmelen her er spennende nok til å bære bildet. Selv ville jeg ha forsøkt å kutte dette bildet slikt at det ble kvadratisk. Og kunne kanskje ha vært litt mer bakgrunn, dvs de borteste blånene. Føler at det å fikse på komposisjonen er det du bær jobbe mest med. Endret 4. oktober 2009 av telealf Lenke til kommentar
boos Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Blåfargen er fin, men selve motivet blir litt kjedelig. boos Lenke til kommentar
sollie Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja ble litt mye blått kanskje, tatt med vesla på ryggen i bæremeisen, så det ble så som så med komponering av bilde. takk for tipsene. Lenke til kommentar
YngveM Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Min mening er at blåfargen kanskje er litt for kraftig, det er helt tydelig at det ikke er naturlig. Prøv å endre blåfargen med hue/saturation (color picker i hue/saturation) Ellers likte jeg bildet veldig godt Endret 6. oktober 2009 av ynkey Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Et stort potensiale til en HDR-bildet det der så en kunne ha fått gresset nede i bildet ordentlig skarpt og samtidig fått fjellknausen skarp. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for tipsene. Tror jeg skal druddle litt mer med dette bildet. Litt vanskelig å si hvordan det fremstår på deres skjermer, tok en titt på det på jobb pc'n, og der var det litt mørkere. Slang det på en minne penn i helgen og fikk det på papir, og det så slett ikke verst ut, enda litt mer mettet i fargene. Ok, back to Elementes. Takk for titten. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Da har jeg endelig fått tuttlet litt med Veggli bildet mitt igjen.Hva synes folket om det nå. Verre , bedre ? Litt vanskelig å få kalibrert denne syncmasteren min,maser om at magic tune ikke virker etter en restart, og klarer ikke å laste skjerm profilen. Tror det blir litt mye blått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå