Tuddelidu Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) *fjernet* Endret 31. juli 2012 av Tuddelidu Lenke til kommentar
DMN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Okey, sorry, må bare oppsumere litt her; - Hun har type - Hun roter også med en annen gutt - Og DU og hun ble enige om en pause fra hverandre Tolka jeg feil..? Jeg hadde hvert fall ikke trengt lange tiden til å komme over en slik jente. Antar du går på barneskole/u.skole? Endret 3. oktober 2009 av DMN Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Går faktisk på vg, ja de har holdt på å flørtet osv i en stund nå. hun har et dilemma å vet ikke vet hvem hun skal velge av dem. Jeg kommer til å synes at det blir vanskelig, siden jeg liker henne kjempegodt. Hun er ikke ei løs jente.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er vanskelig for deg at hun ikke vet hvem hun skal velge av to andre karer, fordi hun ikke en gang har vurdert deg? Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hun hadde ikke vurdert meg nei, også står hun mellom de to på egenhånd. Jeg sliter fordi jeg er sjalu, lei meg og ikke greier å slutte å tenke på henne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du dret på deg da du fortalte at du liker henne. Ignorer henne en stund og prøv en annen framgangsmåte neste gang. Det er ikke sikkert at det går så bra med noen av disse andre karene. Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor finnes kjærlighet? Er det i heletatt noe vits i det? Vi kan da fortsatt formere oss uten det... Hater det! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan jo kaste inn mine to cent her... Et spørsmål som umiddelbart melder seg er hvorfor du er sjalu når du ikke engang stiller på startstreken. Neste punkt - ikke kvern på at du liker henne og at du ikke har sjans, det gjør det hele mye verre og vanskeligere å komme gjennom. Hvis du har kjærlighetssorg eller noe så la det gå sin gang, men ikke heng deg opp i hvor jævlig du føler deg, hvor mye du savner henne og slike ting. Kom deg gjennom og la det ligge, ikke ro tilbake og gå gjennom hele greia en gang til. Videre, det er bestandig en til. Jeg er kanskje en skrudd jævel, men min tanke er at ingen damer er så fantastiske at det ikke finnes en til som er minst like bra. Det er rundt 3,2 milliarder kvinnfolk på denne steinhaugen, og selv om man luker ut alle som er for gamle, for unge, er opptatte, ikke tenner deg eller kolliderer så fullstendig personlighetsmessig at det ikke vil fungere så står du fremdeles igjen med noen tusen damer. Om du sjekker ei ny dame i uka kan du holde på fra du er 16 til langt uti pensjonistalder, og jeg tviler sterkt på at det er ei blandt alle de som er så superfantastisk at det ikke finnes maken. For å sitere Carlos Mencia på det neste punktet - "I want you, but I will never need you". Det høres kanskje helt på trynet ut, spesielt der du befinner deg, men hvis du trenger ei jente så synker sjansen for at det blir noe annet enn vennskap som et blylodd. Jeg mener ikke at man ikke skal være glad i jenter og elske disse vidunderlige skapningene, men hvis du trenger ei jente for å føle deg hel og fylle opp den tomme følelsen inni deg stiger sjansene for å havne i vennefella ganske fort. Siste runde - ikke invester for mye før du vet du har napp. Dvs ikke bruk tid på tankespinn og drøm deg vekk med ting som kan skje hvis dere skulle bli sammen. Jeg sier ikke at du skal være en ufølsom kuk, men ikke hopp på "ZOMG! Hun smilte i 2 sekunder istedenfor 1, hun er helt nødt til å være stupforelsket i meg!"-vogna og legg mer i situasjonen enn det er. Gå gjerne for kyssing, puling, kjæreste eller hva du vil, men ikke se for deg villa, volvo og vovvov første gang dere hilser på hverandre. $0.02 Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Tusen takk raven_heart! Skal lagre det du skrev, gidde så mye mening! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Alltids noe som irriterer en med andre personer, bare fokuser på det når du ser henne. Og hver gang du tenker på henne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor finnes kjærlighet? Er det i heletatt noe vits i det?Vi kan da fortsatt formere oss uten det... Hater det! Kjærlighet er en illusjon vi skaper for oss selv. Det langsiktige målet til alle levende vesener er å formere seg, helst så mye som mulig. Videre, det er bestandig en til. Jeg er kanskje en skrudd jævel, men min tanke er at ingen damer er så fantastiske at det ikke finnes en til som er minst like bra. Det er rundt 3,2 milliarder kvinnfolk på denne steinhaugen, og selv om man luker ut alle som er for gamle, for unge, er opptatte, ikke tenner deg eller kolliderer så fullstendig personlighetsmessig at det ikke vil fungere så står du fremdeles igjen med noen tusen damer. Om du sjekker ei ny dame i uka kan du holde på fra du er 16 til langt uti pensjonistalder, og jeg tviler sterkt på at det er ei blandt alle de som er så superfantastisk at det ikke finnes maken. Matematikere har kommet fram til at man skal teste seks ulike partnere og beholde den neste som er bedre enn alle de seks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg