Din_Laban Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har Windows 7 Pro 64bit på to maskiner, der begge er utstyrt med Gigabyte P45 HK hvorav den ene har to LAN tilkoblinger. Jeg har kun en LAN kabel og jeg er derfor avhengig av å koble den ene PC'n i nettverk på den andre. Noen som har tid til å veilede meg litt? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du skal lage en nettverks bro? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du kan dele nettverket på den ene PC-en (som har lan) ved å sette opp et ad-hook nettverk via det trådløse nettverket. Her er en guide: http://www.kombitz.com/2009/02/09/windows-...ad-hoc-network/ Om du setter opp en bro vil ikke den PC-en som fungerer som en bro få internett. Den vil bare sende signaler til den andre. Endret 3. oktober 2009 av TCi Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er to stasjonære jeg har da, der den ene er uten nett med mindre jeg kobler den til LAN port nr. 2 på min maskin. Har ikke trådløst på disse. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Du kjøper en router + evt noen Cat-kabler. Endret 3. oktober 2009 av Panter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå