Gå til innhold

[Løst]Deaktivere tab-tearing i Firefox

bigggan

Anbefalte innlegg

Irriterer meg grenseløst over at når jeg trykker på en fane i Firefox da åpner den fanen i et nytt vindu...

Spesielt irriterende hvis jeg ser f.eks. på en film på YouTube og når jeg kanskje skal se på noe annet først, og så trykker jeg på filmen på nytt, og den åpner den i et nytt vindu og jeg må laste hele filmen på nytt..

Finnes det en løsning på dette? Har prøvd å finne ut hvordan jeg klare det, men får det ikke til... Skjer ikke hele tiden, men bare når det er noe viktig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper du sikter til det som kalles for "tab tearing". Dette skal ikke skje i Firefox med mindre du klikker på en fane og drar den litt bort fra sin opprinnelige plass, eller at man klikker på en fane én gang og drar musa nedover og klikker. Har hendt meg noen ganger også, kanskje vi er litt ustø på hånda? Tror ikke det er implementert noe valg for å fjerne dette per dags dato, men du kan bruke en add-on. Den finner du her.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Endret emnetittelen som var lite beskrivende og som i tillegg brøt med tre-ords-regelen. Det blir nå lettere for noen med samme problem å finne løsning senere hvis han eller hun leter bakover i tid eller søker.

Anbefaler også å lese om hvordan du kan lage et godt emne da det vil gjøre det lettere for brukere å vite hva de klikker seg inn på og dermed også hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...