Pivotal Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ja, det er mulig å ta det via nettet, men det er litt poengløst da Halve grunnen til at jeg anbefaler skolen er på grunn av et godt og motiverende læringsmiljø på selve skolen med gode lærere. Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 personlig så vil jeg helst studere 2010 høsten. ikke høsten 2011. så derfor vil jeg få skaffa meg studie kompetanse tidlig som mulig. fjernundervisning står der vel på www.sonans.no noen som vet hvordan man kontakter sonans folkene? fant ingen mail,tlf etc:S Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Vel jeg tror kanskje du er litt sent ute. Som student på sonans går man opp til eksamener som privativt og påmeldingsfristen hos privatistweb er ute for i år. Så da må du ta alle eksamene til våren. Kan bli veldig mye på en gang. men ja: http://www.sonans.no/Andre%20sider/Topp%20...t%20informasjon Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 thx ja jeg så der nå. har tatt kontakt, skal prøve fjernundervisning. tipper det er fra november/desember av siste semester. skal ta ALT fra vintern og ut våren. det går om man vil. men er sant kan fort bli mye på engang. men er ikke noe katastrofe om jeg ikke klarer alt. tar jeg bare resten ut året og forbereder meg på studie 2011!=) tusen takk for tilbakemeldinger sålangt. setter stor pris på det. er litt mer beroliget nå. utrolig mye bra folk der ute som bryr seg som dere! hjertelig takk alle. Lenke til kommentar
anders1987 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 fant ut at det ikke gir standpunkt karrakter. dermed var jeg tilbake på 0 ting er meningstløst. flott Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Uhm, du trenger jo ikke standpunktkarakter? Det er jo litt av opplegget til Sonans. De gir deg alt du trenger for å kunne klare å ta eksamen. Selve eksamen melder man seg opp til som privatist. Så det er bare eksamenskarakteren som gjelder. Gir bestått fag like mye som standpunktkarakter vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå