Chris_Midtun Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er ute etter en kampsport med høye spark og unødvendige bevegelser. En kampsport som trener alle muskelgruppene. Er det noen som vet om det eksisterer capoeira eller lignende kampsporter i Trondheim? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 http://www.trondheim-tkd.no/ Googlet trondheim capoeira, fant to klubber, men begge linkene virket døde. Forresten, definer "unødvendige bevegelser". Lenke til kommentar
Chris_Midtun Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 http://www.trondheim-tkd.no/ Googlet trondheim capoeira, fant to klubber, men begge linkene virket døde. Forresten, definer "unødvendige bevegelser". Ville poengtere at jeg ikke søker en kampsport for selvforsvar, men for trening av fleksible muskler. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er nå egentlig veldig få kampsporter som ikke kan brukes i selvforsvar. Men i Taekwon-Do får du trent både fleksibilitet, kroppskontroll, styrke og kondisjon. Dessuten er det veldig variert trening (mange disipliner) og veldig gøy. Høye spark er det iallefall nok av i TKD. Hovedinstruktør i Trondheim Taekwon-Do klubb er Master Par Andresen som har VII. dan, og er den høyeste graderte TKD-utøver i Norge. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Trondheim TKD er også Norges største kampsportklubb, meget bra miljø der! Vil anbefale! Lenke til kommentar
Lebdalon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 jeg vil anbefale sterkt at du begynner og trene TKD i Trondheim, trener der selv og er veldig fornøyd med den klubben! Lenke til kommentar
benfa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg driver med taekwondo selv, har drevet med det i trøyt to år nå, å er storfornøyd. det er en veldig god sport for å øke kondisjon, bli mykere, bli sterkere og ikke minst er det en utrolig bra sport for å få god psykisk styrke. høye spark vil du absolutt få prøve deg på. jeg anbefaler team heimdal taekwondo-klubb hvis du skal trene i tr.heim. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Trondheim ITF NTN Taekwondo Klubb på Lade! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå