henrox Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei, jeg har en Acer Aspire 5613ZWLMi med windows vista 32 mbit. Hadde nettopp såppas med problemer på pcen at jeg bestemte meg for å formatere pcen for første gang siden jeg fikk den høsten '07. Problemet er at jeg ikke finner de riktige driverene til pcen :S Skjermkortdriverne jeg finner tak i gjør en av to ting. Enten får den hele windows til å lagge, ellers gjør den at hele skjermen skurrer.. +At jeg ikke finner drivere til noe i enhetsbehandling som heter PCI FLASH memory. Aner ikke om dette har no direkte effekt med problemet med skjermkortdriverne eller ikke :S Har hørt snakk om at NVIDIA.com ikke støtter Laptopskjermkort, som mitt Geforce GO 7300 turbocache. Acer.com skal jo ha en del drivere til laptopper, men jeg finner ikke min modell på siden deres! Foreløbig er jeg nødt til å kjøre windows uten skjermkort innstallert for å kunne bruke det, og det er jo frustrerende så det holder:P Noen som har no tips tilgjengelig? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Prøv de driverne som er på denne siden: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5610.html Lenke til kommentar
henrox Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har prøvd de driverne som er der.. VGA driverne er "ikke kompatibel med systemet" mitt, og er ingenting som gjør bukt med PCI FLASH memory greia :/ Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har du installert den viktige chipset driveren? Lenke til kommentar
henrox Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 ja, har innstallert den. Eneste skjermkort drivern som lar seg innstallere er no 2006 greier pcen innstallerer av seg selv... Så når pcen skrus på går det greit en liten stund, og så bynner musa og alt annet med sånn 1 sekunds intervall algg.. Lurer på om det har noe med det at sien laptop skjermen min er knust kjører jeg på en ekstern skjerm, eller om det går på at den PCI FLash memory ikke har no drivere Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har du installert denne driveren? Nvidia VGA driver 2008/12/12 Endret 3. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
henrox Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 so far so good ser ut som den vga drivern gjor nytten hva angår windows lagg, nå kan jeg kjøre windows med skjermkort driver uten at alt lagger storfornøyd nå ser ut som det var skjermkortdrivern som forårsaka det, ikke den PCI flash memory greia, den står fortsatt som uten driver.. men så lenge windows går smertefritt er jeg egentlig fornøyd tusen takk for hjelpa ^^ Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fint at vga driveren fungerte, den andre CardReader_ENE_3.00.00_Vistax86 (1) driveren, skal være til flash memory card! Lenke til kommentar
henrox Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 javisst gjor den det supert, da e problemet løst! takk igjen ask99 !!:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå