alibali Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tok piercing i øret for noen dager sidein, ikke i øreflippen men lenger oppover. Det jeg merker om nettene er at jeg ikke kan sove på den siden jeg har piercingen på. Det jeg er redd for er at jeg aldri kan sove på den siden piercingen er på, går det over eller må jeg bare vende meg til å ikke sove på den siden? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tok piercing i øret for noen dager sidein, ikke i øreflippen men lenger oppover. Det jeg merker om nettene er at jeg ikke kan sove på den siden jeg har piercingen på. Det jeg er redd for er at jeg aldri kan sove på den siden piercingen er på, går det over eller må jeg bare vende meg til å ikke sove på den siden? Det går over. Lenke til kommentar
alibali Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tok piercing i øret for noen dager sidein, ikke i øreflippen men lenger oppover. Det jeg merker om nettene er at jeg ikke kan sove på den siden jeg har piercingen på. Det jeg er redd for er at jeg aldri kan sove på den siden piercingen er på, går det over eller må jeg bare vende meg til å ikke sove på den siden? Det går over. Hvor lang tid tror du det tar? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmm, husker ikke hvor lang tid det tok for meg, men tipper rundt en til to ukers tid. Lenke til kommentar
alibali Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hmm, husker ikke hvor lang tid det tok for meg, men tipper rundt en til to ukers tid. Greit takk, jeg stoler på det du sier, og prøver å vente en mnd eller noe sånt, for jeg MÅ sove på den siden Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha, går seg til skal du se, lykke til! Lenke til kommentar
alibali Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Haha, går seg til skal du se, lykke til! hehe takk takk, hadde en stor følse på at alt skulle gå i dass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå