Gå til innhold

[Løst]Koss Porta Pro trådløst?

Anbefalte innlegg

Hei alle forumbrukere!

Var en tur innom Elkjøp megastore igår og lette etter ett trådløst headset til film og musikk. Gikk for morro skyld innom tele avdelingen og der hadde de såvidt jeg husker ett Koss Porta Pro headset med bluetooth adapter om jeg ikke husker helt feil? Klarer ikke å finne det noe sted på nettet så enten har jeg blingsa eller så er beskrivelsen min helt feil. Noen som har noen peiling på hva prater om? Og ja, vet at det helt sikkert er lettere å gå innom elkjøp igjen, men tenkte at hvis noen på forumet visste det så trengte jeg kanskje ikke det. Håper at noen vet noe om dette og setter pris på alle positive svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri sett Porta Pro med bluetooth, men Koss Cobalt har det, kanskje du såg feil?

Jeg vet også om Koss Cobalt men dette var definitivt ikke de. Kan godt hende det ikke var PortaPro men det så ihvertfall veldig ut som det og hadde samme innpakning. Og de sto i Tele avdelingen så de hadde noe med mobiltelefoner å gjøre. Finnes det Koss spesielt designet for mobiltelefoner?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått sjekket. Det viste seg at Koss'ene het Koss Porta Pro Mobile. Disse selges med en usb dongle til pc'en, men selve hodetelefonene var ikke trådløse. Litt frustrert nå, hadde håpet på noen trådløse Porta Pro, men sånn er det nå en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...