Valkyria Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har for øyeblikket ekstremt sakte nedlasting i uTorrent, på tross av at det er dusinvis med seeders som ligger på 100%, pluss mange fler som ikke er komplette. Jeg reiser vekk imorgen og har noen filer jeg må ha lastet ferdig til da, men med 10-20kb/s blir jeg knapt halvferdig. Er det noen som vet hvordan jeg kan laste ned fra flere seeders, evt øke hastigheten på de jeg laster fra nå? takker Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva slags linje har du (maksfart opp og ned), og seeder du maks? Burde ikke seede til altfor mange samtidig, og heller ikke mer enn 80% av opplinja di om du har adsl/kabel Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 tenk hvis de du laster ned hos har strupet sin opphastighet til 1 kb/s, da nytter det lite med dusinvis av seedere I åpne trackere så er jo ingen interessert å dele. anyway, har du grønt nettverk i utorrent? hvis ikke kan du jo åpne en port. Hvis du har ok nettverk så kan det jo være et virus program som blokkerer/scanner utorrent. (da kan du evnt gå i innstillinger der å huke av utorrent i exceptions). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå