1915 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) har sett litt på en billig arbeidsbil. trenger ikke være noe ny bil. max 10000 kr skal jeg bruke på den. + at omregistrering kommer i tillegg. det må være en bil som er registrert. gjerne eugodkjent da. har sett litt på gamle golf 2. for jeg hadde en golf 2 86 modell før 1.6 bensiner. men kunne tenkt meg en golf 2 diesel, driter i om det er 1.6 eller 1.8 men helst ikke mindre enn 1.4 da. men er åpen for andre forslag enn vw golf 2 da. men det er jo en kjekk bil. tenkte å kjøpe en combi å røske ut baksetene og ha grønne skilter. trenger ikke 5 seter til arbeidsbil da jeg nå har en saab 9000 cs med 5 seter. holder med 2 seter. den må helst ikke ha gått noe mere enn 270000 heller da noen som har forslag? franske biler er bare å glemme! combo er jo greie biler det og. edit: har også vurdert å gå opp litt i pris også, kunne også tenkt meg en chevrolet tahoe som er nedklasset eller original som kan kjøres med B sertifikat Endret 3. oktober 2009 av hahaa Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 tenkte å kjøpe en combi å røske ut baksetene og ha grønne skilter. trenger ikke 5 seter til arbeidsbil da jeg nå har en saab 9000 cs med 5 seter. holder med 2 seter. Skal du ha grønne skilt må du kjøpe en varebil, skal denne utgiftføres i ett firma du har eller er du bare ansatt? Skal du utgiftsføre så gå for en varebil. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 nei den skal jeg ha privat. men varebil? blir det registrert som varebil og kan kjøres med klasse B? Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 nei den skal jeg ha privat. men varebil? blir det registrert som varebil og kan kjøres med klasse B? Du kan kjøre varebil på førerkort kl. B, ja Lenke til kommentar
B5234T Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor bruker du ikke denne tråden? Hjelp til arbeidsbil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå