Stigi22 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei , vurderer å kjøpe meg nytt skjermkort også lurer på om strømforsyningen min takler det kortet? Pc-specs er i signatur. takk for hjelpen å håper på noe svar! Lenke til kommentar
arneodin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan ikke skjønne at det ikke skulle holde, i bøtter og spann, sånn omtrent. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan gjerne kjøre HD5870 i CF på den der. Man trenger ofte mindre effekt enn man tror. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 minimum 500 w i et bar system. skal nok gå veldig bra det:) Lenke til kommentar
Stigi22 Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 det er bra! glemte å legge til at jeg nylig kjøpte en ny HDD (Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB), men den tar vel ikke så mye at jeg ikke kan kjøre HD 5870 nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Du kan kjøpe 5+++ ekstra harddisker av samme typen og fremdeles ha god margin til å kjøre CF. Så ja. Endret 9. oktober 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det burde holde uten problem, though. Mulig du mangler kontaktene som trengs? Uansett, max 4 linjer i signaturen. Dette burde ordnes Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 det er bra! glemte å legge til at jeg nylig kjøpte en ny HDD (Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB), men den tar vel ikke så mye at jeg ikke kan kjøre HD 5870 nå? Som en pekepinn, under vanlig operatsjon drar en GreenPower-disk kanskje 6-7W. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Den er fin, hvis man er usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå