-Léon- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg har en hjemmeside innen webs.com, og har problemer å validere siden min til Google. Ene måten var å finne tak i meta koden og gjøre noe med den, andre måten var å last opp en HTML fil og så gjøre noe med den. Jeg er helt på nybegynner stadie når det kommer til å lage hjemmeside. Hovedpoenge her er at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre. Men at jeg har veldig lyst å få opp siden min på Google. Edit: Skriver for en venninne av meg som holder på å lage sin egen hjemmeside. I tillegg så vil jeg lære hvordan jeg bekrefter at det er min side. Endret 3. oktober 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Trenger du noe validering? Kan man ikke bare gå her å submitte sida di? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har vært innom den siden men skjedde ingenting da jeg fullførte registreringen. Lenke til kommentar
program Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det kan ta tid før siden kommer på Google. Google har boter som må innom siden din før den kan legges til. Hvordan Webs.com-sider er vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Om du velger fil så er det å bare å uploade en tom fil med filnavnet google sier den skal ha, så er det ordnet =) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg går utifra at du spør om å validere siden din i Google Webmaster Tools? I så fall kan dette løse problemene? http://www.google.com/support/forum/p/Webm...0046f630a168300 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg går utifra at du spør om å validere siden din i Google Webmaster Tools? I så fall kan dette løse problemene? http://www.google.com/support/forum/p/Webm...0046f630a168300 Var sikkert noe slikt hun mente, skal si det videre til henne. Takk for responsen Endret 5. oktober 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå