Gå til innhold

Risen - blir det årets spill?

Anbefalte innlegg

jeg er nå Hunter level 12, og står utenfor Monestry. Jeg har vært overalt vest for Harbour city og Monestry, men jeg lurer på om jeg ikke skal ta en runde på den andre halvdelen av øyen også før jeg beveger meg til Chapter 2. Jeg fant 1 del av et brukket sverd - Souldrinker, men er det mulig å finne den andre biten også i chapter 1?

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål angående stats;

Har hørt at man ikke bør drikke stat potions før man har trent seg opp til 100 fra trainers (STR,DEX), da de nekter å trene deg etter at du har fått det.

Nå er jeg snart ferdig med Chapter 3, og er lvl 24, og tror ikke det er så veldig mye igjen av spillet, og ergo ikke mange levels å få learning points fra.

Med 10 Learning points per lvl, som gir +10 str, og med mine nå ~50 STR så trenger jeg da 5 lvls før jeg når 100, hvis jeg konsentrerer meg om bare å trene STR.

Har 8 +5 STR i inventory, så spørsmålet er da om jeg like gjerne kan drikke de nå?

Lenke til kommentar

drikk i vei, ser ikke hvorfor det er så viktig å booste seg MAX og ha en uber overpowered character... Gjør characteren din så god du kan der og da hele veien stemmer jeg for istedenfor å spekulere i slike ting.. Du klarer lett å gjennomføre spillet uten slik "exploit"

Lenke til kommentar
drikk i vei, ser ikke hvorfor det er så viktig å booste seg MAX og ha en uber overpowered character... Gjør characteren din så god du kan der og da hele veien stemmer jeg for istedenfor å spekulere i slike ting.. Du klarer lett å gjennomføre spillet uten slik "exploit"

Var vel heller ett spørsmål om man i det hele tatt kommer seg opp til 100 i STR før spillet slutter, med leveling.

Lenke til kommentar

Ja, det skal du lett rekke om du utforsker og for med deg det meste. Ultimate får du ut av str etc om du først går til maks 100 så bruker potions, om du fyller opp med potinos først får du uansett ikke trent mer en 100 om du ikke ønsker mer en 100 i str så sparer du jo trenings poeng da (om målet er å lage en alsidig karakter).

Lenke til kommentar
Ja, det skal du lett rekke om du utforsker og for med deg det meste.

Javel? Hvor mye har jeg igjen når jeg nå er lvl 24, og snart på Chapter 3?

Er man ikke under lvl 30 når man fullfører spillet? Dvs jeg har 1-2 lvls max der jeg får effekten av potions...

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvor du vill, du kan lett trene deg opp til 100 str om du konstentrere deg om å trene str. Om du trener deg opp i forkjellige ting tar det selvsagt lengre tid ergo det henger ikke direkte sammen med hvor høy lvl du har. Nøyaktig hvor høy lvl du må ha for faktisk å klare å makse str (uten å trene noe annet) har jeg ikke oversikt over det det er langt fra min første prior.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
jeg er nå Hunter level 12, og står utenfor Monestry. Jeg har vært overalt vest for Harbour city og Monestry, men jeg lurer på om jeg ikke skal ta en runde på den andre halvdelen av øyen også før jeg beveger meg til Chapter 2. Jeg fant 1 del av et brukket sverd - Souldrinker, men er det mulig å finne den andre biten også i chapter 1?

Ja, den andre biten ligger på østkysten. Fullt mulig å smi den sammen på act 1. Det gjorde jeg.

Lenke til kommentar
Spørsmål angående stats;

Har hørt at man ikke bør drikke stat potions før man har trent seg opp til 100 fra trainers (STR,DEX), da de nekter å trene deg etter at du har fått det.

Nå er jeg snart ferdig med Chapter 3, og er lvl 24, og tror ikke det er så veldig mye igjen av spillet, og ergo ikke mange levels å få learning points fra.

Med 10 Learning points per lvl, som gir +10 str, og med mine nå ~50 STR så trenger jeg da 5 lvls før jeg når 100, hvis jeg konsentrerer meg om bare å trene STR.

Har 8 +5 STR i inventory, så spørsmålet er da om jeg like gjerne kan drikke de nå?

Det koster 5 poeng pr. 5 i str.

Du får 10 poeng pr. level, ergo level 10 kan du nå 100 i en skill om du kun fokuserer på denne.

Lese posts er slitsomt eller?

Lenke til kommentar
Lese posts er slitsomt eller?

Nei stakkars, unnskyld at jeg tråkket deg på tærne.

Lese poster er minimumskrav før du svarer ja.

Leste du hva som ble sagt etter det du skrev, eller er du bare sår fordi nå legger ingen merke til hvor flink du var i matte?

Tydeligvis var det ikke bare jeg som ikke så hva du skrev der.

Lenke til kommentar

Men hva i alle dager er det da Tendens til hissigproppen lurer på archogamer??.

Han vet det tydligvis men lurer og blir sur ?

Er man ikke under lvl 30 når man fullfører spillet? Dvs jeg har 1-2 lvls max der jeg får effekten av potions...

Svarer seg selv i samme spørmsål og blir grinete når andre prøverå forklare, merklige saker skjer her.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Men hva i alle dager er det da Tendens til hissigproppen lurer på archogamer??.

Han vet det tydligvis men lurer og blir sur ?

Svarer seg selv i samme spørmsål og blir grinete når andre prøverå forklare, merklige saker skjer her.

Nei jeg svarer ikke meg selv. Har hørt at man er ~lvl 30 når man fullfører (og aner ikke om det stemmer), og har hørt fra andre igjen at man helst ikke bør drikke stat potions før man har 100 i stat (igen aner ikke om det stemmer, men høres logisk ut)

For meg; slik det ser ut nå, så ser dette idiotisk ut. Ja, jeg når sikkert 100 i STR før spillet er ferdig, og kanskje 1-2 lvls før man er ferdig? Dermed synes det rimelig teit ut og vente med å nå 100 i stat, eller er jeg helt på jordene....

Fremdeles er det ingen som har svart på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...