Gå til innhold

Risen - blir det årets spill?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Cid kan lære deg lockpicking, om jeg ikke husker helt feil. :) Du kan lære pickpocketing av han du snakker om, archongamer.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blei ferdig med demoen no, ganske positivt overraska. Har slitt med å finne eit godt RPG spel, Risen er ein mogleg kandidat. Men det virker som at oppdragene kan bli litt einsformige i lengden. For dei som har spelet, kan dåke svare på om det blir einformig etter kvart og om det er verdt penga å kjøpe spelet?

Lenke til kommentar
Blei ferdig med demoen no, ganske positivt overraska. Har slitt med å finne eit godt RPG spel, Risen er ein mogleg kandidat. Men det virker som at oppdragene kan bli litt einsformige i lengden. For dei som har spelet, kan dåke svare på om det blir einformig etter kvart og om det er verdt penga å kjøpe spelet?

Mitt fokus er omtrent 100% utforsking av øya, og oppdragene er da bare no som skjer etterhvert, så nei absolutt ikke ensformig.

Lenke til kommentar
Nok et spørsmål om spellcasters; Fungerer det bra? Ser man kan velge mellom fire, ice og magic, hva er best? Har også hørt at man ikke har så mye mana, at man fort går tom liksom.

Jeg er lvl 19 Warrior of the Order, med level 8 i Magic Bullet. Det er meget effektivt, men man mister raskt mye mana. Kan jo investere xp i mer mana, men det går jo på bekostning av andre skills. Heldigvis er det overflod av mana potions rundt omkring.

Noe av det jeg liker så godt med dette spillet er at man kan ikke bli über sterk i alle disipliner, men må planlegge litt fra starten av. I begynnelsen satset jeg på sverd og har lvl 6 eller 7 i swordfighting, men så ble det mer interessant å prøve spell. Nå er jeg vel det man anse som en slags "spellsword". :p Men det er jo rimelig effektivt å mørne monsters på avstand med magic bullet, for så å sette spikern i kista med Traitor Blade. :)

Lenke til kommentar

har akkurat begynt på Chapter 3, og nå begynner det virkelig å ta av!

Klarte å f åverdig det bastard sword questet, så jeg har nå 60 i damage, og lvl 8 i Sword. Så jeg begynner å bli rimelig effektiv, samt at Warrior armor gjalp MYE!

Snedige traps, og tøffe fiender venter!

Lenke til kommentar

Faktisk det andre spillet i denne sjangeren etter Mass Effect som stjeler min sterkt selektive oppmerksomhet :) Er helt i begynnelsen enda, men alt virker lovende.

En ting dog, det virker på tross av medio grafikk ganske tungt? Har 4890 i CF, men det blir likevel litt mye å svelge i de romsligste områdene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...