Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Cid kan lære deg lockpicking, om jeg ikke husker helt feil. Du kan lære pickpocketing av han du snakker om, archongamer. Endret 16. oktober 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, Delgado lærer vekk Pickpocketing. Synd jeg allerede har "hevet" Cid ut av byen, men han sitter i badekaret på horehuset. Men han er vel såpass sur at en Joke-spell ikke vil virke. Noen som har prøvd det? Kan ikke teste det selv før jeg komer hjem. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) ah, sorry for feilinfoen Btw: Lurer fortsatt på om noen har funnet ut hvordan jeg får opp console? Weasel lå død når jeg kom for å prate med han og jeg trenger den praten for å få alle quest i Harbour town ferdig. Endret 16. oktober 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skriv raskt "minsky" etterfulgt av Enter tasten. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Blei ferdig med demoen no, ganske positivt overraska. Har slitt med å finne eit godt RPG spel, Risen er ein mogleg kandidat. Men det virker som at oppdragene kan bli litt einsformige i lengden. For dei som har spelet, kan dåke svare på om det blir einformig etter kvart og om det er verdt penga å kjøpe spelet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes ikke det var ensformig. Absolutt verdt kjøpet. Det beste spillet jeg har spilt, ikke bare i år, men på flere år. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Blei ferdig med demoen no, ganske positivt overraska. Har slitt med å finne eit godt RPG spel, Risen er ein mogleg kandidat. Men det virker som at oppdragene kan bli litt einsformige i lengden. For dei som har spelet, kan dåke svare på om det blir einformig etter kvart og om det er verdt penga å kjøpe spelet? Mitt fokus er omtrent 100% utforsking av øya, og oppdragene er da bare no som skjer etterhvert, så nei absolutt ikke ensformig. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er vel lvl 10-11 eller noe rundt der, og jeg er kjempeinponert hittil. Konge spill det her altstå. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen som har prøvd spellcaster eller battlemage? Har litt lyst til å prøve det, har en lvl 15 figther med sverd, hvor må man gå i starten for å gå mage? Kan man være bandit og mage samtidig? Eller må man være order da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 For å bli mage må du visst smiske med Order så du får letter of recommendation. Står lengre frem i tråden et sted. Hvis du blir arrestert av Order får du aldri bli mage. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nok et spørsmål om spellcasters; Fungerer det bra? Ser man kan velge mellom fire, ice og magic, hva er best? Har også hørt at man ikke har så mye mana, at man fort går tom liksom. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg sladra nettopp på han derre fyren i Don's camp, og en fyr kommer og sier at han duden hadde klikka å sprunget inn i sumpen i sør. Spørsmålet mitt er: Hvor er han? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 I gothic-spillene er du svak som magiker i starten, så blir den beste i hele spillet på damage etterhvert. Liksom motsatt vei av warrior som er sterk fra starten av. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nok et spørsmål om spellcasters; Fungerer det bra? Ser man kan velge mellom fire, ice og magic, hva er best? Har også hørt at man ikke har så mye mana, at man fort går tom liksom. Jeg er lvl 19 Warrior of the Order, med level 8 i Magic Bullet. Det er meget effektivt, men man mister raskt mye mana. Kan jo investere xp i mer mana, men det går jo på bekostning av andre skills. Heldigvis er det overflod av mana potions rundt omkring. Noe av det jeg liker så godt med dette spillet er at man kan ikke bli über sterk i alle disipliner, men må planlegge litt fra starten av. I begynnelsen satset jeg på sverd og har lvl 6 eller 7 i swordfighting, men så ble det mer interessant å prøve spell. Nå er jeg vel det man anse som en slags "spellsword". Men det er jo rimelig effektivt å mørne monsters på avstand med magic bullet, for så å sette spikern i kista med Traitor Blade. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 har akkurat begynt på Chapter 3, og nå begynner det virkelig å ta av! Klarte å f åverdig det bastard sword questet, så jeg har nå 60 i damage, og lvl 8 i Sword. Så jeg begynner å bli rimelig effektiv, samt at Warrior armor gjalp MYE! Snedige traps, og tøffe fiender venter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Brutal Legend og Fable 2 føltes mye bedre. Endret 20. oktober 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Brutal Legend og Fable 2 føltes mye bedre. Brutal Legend forstår jeg ikke hvorfor du sammenligner med i det hele tatt. Om du likte Fable 2 godt forstår jeg også godt hvorfor du ikke liker Risen for å si det slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Brutal Legend er da ikke noe rollespill i det hele tatt, mere av typen du sitter og trykker deg blå på XXXY og XXYY og noen andre komboer. Pluss litt lett RTS innimellom (stage battles). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Chapter 3 er virkelig elsk! Endelig lvl 10 i Sverd, og kicker virkelig ass! Men storyen begynner å ta av litt....fire titans? gods, osv... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Faktisk det andre spillet i denne sjangeren etter Mass Effect som stjeler min sterkt selektive oppmerksomhet Er helt i begynnelsen enda, men alt virker lovende. En ting dog, det virker på tross av medio grafikk ganske tungt? Har 4890 i CF, men det blir likevel litt mye å svelge i de romsligste områdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå