Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har planer om å kjøpe bil til våren, og er på jakt etter en amerikaner, aller helst en 1967 fastback men også andre ting er interessant. Tenker å muligens importere en fra statene, da jeg skal reise dit på nyåret uansett. Så hva slags markedsplasser er mest populært i statene for brukt/veteran-bil salg ? Her hjemme har vi jo autodb og finn, men noen som har gode erfaringer med markedsplasser i usa ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ingen erfaringer selv, men eBay har mye fint. Kan være vanskelig å sikre seg mot svindel, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ingen erfaringer selv, men eBay har mye fint. Kan være vanskelig å sikre seg mot svindel, da. I forbifarten var faktisk ebay en av sidene jeg helt hadde glemt Jeg skal uansett bort å se på bilen før jeg eventuelt kjøper, så litt skal det til for å bli rundlurt Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vet det er firmaer i Norge som driver med bruktbil import fra Usa. Kanskje verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ingen erfaringer selv, men eBay har mye fint. Kan være vanskelig å sikre seg mot svindel, da. I forbifarten var faktisk ebay en av sidene jeg helt hadde glemt Jeg skal uansett bort å se på bilen før jeg eventuelt kjøper, så litt skal det til for å bli rundlurt Ja, men da er det veldig mange muskelbiler der, har titta selv Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ingen erfaringer selv, men eBay har mye fint. Kan være vanskelig å sikre seg mot svindel, da. I forbifarten var faktisk ebay en av sidene jeg helt hadde glemt Jeg skal uansett bort å se på bilen før jeg eventuelt kjøper, så litt skal det til for å bli rundlurt Ja, men da er det veldig mange muskelbiler der, har titta selv Craigslist er vel USA's svar på finn. Den ser ut som den er laget på tidlig åttitall (websiden altså) og det er den vel egentlig. Men den er meget populær og du finner masse der. Noe av grunnen til at den er så enkel er at den er gratis å bruke. Du burde finne masse der. Cobos Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Lurt å sette seg skikkelig inn i modellen du velger før du kjøper. Da vet du bedre hva du må være obs på når handelen nærmer seg. Snakk gjerne med PonyParts når det gjelder Mustang eller AmCar Norge . Amerikanerne er eksperter på å sparkle og lakkere opp gamle skader slik at bilene ser strøkne ut før salg, de sparkler gjerne rett oppå rust. Reperasjoner med hønsenetting og sparkel har dessverre fått solgt mang en klassisk muskelbil. Et greit tips er å ta med seg en liten magnet og teste rundt på utsatte steder som rett under vinduer, i bunn av dører. osv. da det er mange som dessverre har blitt skikkelig lurt . Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er det ikke vanskelig å få registrert eldre amcar biler i Norge? Med tanke på co2 utslipp og andre miløkrav? Har ikke peiling selv men mener å ha hørt noe slikt. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Går helt fint å registrere både eldre og nye amcars i Norge. Biler som er registrert i utlandet før 1971 skal tilfredstille Motorvognforskriften av 1942 og det er ingen krav til originalitet. Biler som er registrert i utlandet 1971 og senere må i hovedsak registreres i originalstand med mindre man vil hoste opp alskens dokumentasjon. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Husker jeg ofte var innom http://www.californiacars.com før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå