Chambord Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei! Hva syntes dere om dette? Mulig det bare er jeg som har sett meg blind på det, men jeg syntes kornene virker her. Gjør det det? Lenke til kommentar
si Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kornene virker fint, men jeg synes det ble litt for grønt. Ville prøvd enten med s/h eller mer mot blå/lilla fargetoner. Tror det hadde sett emr naturlig ut. Ellers tøft motiv, stemningsfullt med fuglene og de mørke skyene. si Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 jeg syntes kornene virker her. Gjør det det? Ja, jeg synes også det. Fantastisk bra bilde forresten. Når det gjelder fargestikket er jeg usikker, siden jeg ikke har noen referanse å sammenlikne med. Men monokromt, som du faktisk har benyttet, fungerer i alle fall bra. Lenke til kommentar
Chambord Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Oi, grønnskjæret oppdaget jeg ikke før nå. Etterbehandlet bildet på laptop, og gikk i grunn for en litt mer sepia look. Legger ut en ny korrigert en. Betre? Og takk for tilbakemelding. Setter pris på det. Lenke til kommentar
si Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, jeg synes det var mye finere! Synes fortsatt du burde prøve blåtoner eller noe kaldere og se hvordan det blir, men det har du kanskje prøvd allerede. Kjempeflott og stemningsfullt bilde! Lenke til kommentar
boos Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det synes jeg var et bra bilde. Likte til og med første-versjonen. Stemningsfullt og dystert. boos Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Meget bra. Men utrolig synd at den broen går ut av bildet. Nå vet ikke jeg hva som var på venstre side av den bruen, men kanskje det hadde blitt bedre om fyret hadde vært på høyre side av bildet. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bilde har god stemmning, og du har fanget det bra. Det at du tenker på korn på dette bilde i den skalaen tenker jeg er helt unødvendig. synes også at sepia fungerer her. Godt jobba Lenke til kommentar
si Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Men utrolig synd at den broen går ut av bildet. Nå vet ikke jeg hva som var på venstre side av den bruen, men kanskje det hadde blitt bedre om fyret hadde vært på høyre side av bildet. Maks uenig med dette! Flott, minimalistisk komposisjon, spennende at man ikke ser hvor brua leder. Det at det meste skjer i høyre kant balanseres fint med den mørke skya som kommer inn fra venstre. Er det en statue eller en ekte fyr ved siden av fyret? Får Terje Vigen- assosiasjoner. si Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Det at en ikke ser resten av brua gjør nettopp bildet spennende.. Endret 5. oktober 2009 av b-real Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kanskje det, men komposisjonsmessig synes jeg det blir seende litt feil ut. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bra bilde, men litt kjedelig, kanskje prøve med ein annen fargetone? Kanskje bildet ville blitt litt meire spennande,og litt meire naturleg då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå