Gå til innhold

System for å kjøre Half-Life 2?

dp

Anbefalte innlegg

Har lastet ned noen videoer av Half-Life 2, dette ser jo helt sykt ut. Grafikken er helt vill med masse effekter og slikt. Hvordan maskin må man ha for å kjøre dette spillet helt greit? Virker ikke som om man kommer langt med Geforce 4. Ja, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge en har et DX6 kort eller nyere så vil det fungere, men selvsagt vil bedre system gi bedre grafikk og ytelse. Valve har sagt at de har siktet på at også folk uten state of the art hardware skal kunne kjøre spillet. Men som sagt, en må nok ha et rimelig oppegående system for å få "nyte" det skikkelig. GF4 vil jeg tro er helt kurrant!

En kan finner mer info om dette i noen av artikklene som flyter rundt på nettet.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok spillet kommer ti å kreve en del både fra minne, prosessor og grafikk kort.

Det står spillet er optimalisert for radeon 9800 pro som sier litt om spillets kraft krav....så jeg undres om selv ikke geforce4 kankje ville være i det minste laget (kankje ikke ti4600/ti4800??)

Lenke til kommentar
Gleder meg så SINNSYKT til HL2! Håper CS folka lager en CS mod også da :D

Håper CS brenner i hel**** en gang for alle !

Men jeg tror ikke kravene kommer til å bli helt sinnsyke , det så veldig imponerende ut , men det var liksom ikke det samme som Doom3 , som nettopp krever R9700.

Men noe rundet der et sted....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...