♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei vet noen noe veldig fint jeg kan si til jenta mi? Jeg har sluppet opp for idér Jeg vill si noe veldig fint og sött til hun. (Dette skrev jeg istad) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Mikaela jag älskar dig bby, du gör mitt liv perfekt. När jag har dig har jag allt. Förlorar jag dig så förlorar jag mig själv. Hoppas du vet hur mycket jag älskar dig bby. Hur lyckas du va så perfekt? Hur lyckas du va så snäll mot mig? Mikaela? Du betyder allt för mig. När du skrev SMS:et fatta hur glad du gjorde mig? Varje gång du säger du älskar mig, det är gott att höra. Att veta att du älskar mig. Jag hoppas det blir Oss TVÅ tills vi dör. (Men nu dör vi ju 2012 =( ) Du gör mig till en Helhet. Ingen Joakim utan Mikaela (l) Du är värd allt. Jag vill ge dig så mycket mer. Mer än det jag gör. Jag vill va en Perfekt Pojkvän för dig, som du är flickvän för mig. "Det finns 1 glädje i livet: Att älska och bli älskad" Jag hoppas du älskar mig. För jag älskar verkligen dig. Jag vill det ska va vi ända i framtiden Det bästa jag vet är att jag vet att du älskar mig. Det gör mig så glad.Mikaela? Jag älskar dig. (l) <3<3<3<3<3<3 [spoiler/] Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Synes det ble litt mye og veldig klisjé aktig. Du sier at du elsker henne veldig høyt flere ganger, og du vet vel hvor sterkt ord det er? Og det at 'Men vi dør jo i 2012' er vel litt unødvendig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Skrev du at vi kommer til å dø i 2012 ? HAHAHAH! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ole Ivars er alltid tilgjengelig. Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen.. Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig.. Det var en helt vanlig dag, Men just den da'n møtte jag.. Den jag trodde aldri fanns.. I min varld nogon stans. Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen.. Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig.. Øver grensa måtte je.. for å finne sjelefred. Og nå føler jeg meg hel.. du er min tvillingsjel! Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen.. Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig.. Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen Jag trodde anglarna fanns bara, bara i himmelen.. Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angal her hos mig.. Men det var innan jag møtte deg! Nu har jag en angel her hos mig.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Epic thread is epic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "You make me want to be a better man". Lenke til kommentar
Kanoner Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg håper naturlig seleksjon rensker ut en god del i konspirasjonsbestanden 21 desember 2012. Julaften på forskudd. Du har skrevet alt for mye. Men man kunne vel ikke vente mer av et troll. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er ikke et troll. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er ikke et troll. Du har rett. Jeg ville bare se om noen visste noe fint jeg kunne si til hun. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du er bedre enn både boller og brus, men ikke honneycorn Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du er bedre enn både boller og brus, men ikke honneycorn Haha Nice one. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det der så VELDIG ut som en svensk klissete dansbandtekst.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 om du er grillkrydder så er jeg kjedelig studentmat. vi klarer oss ikke uten hverandre Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du har gærne brød Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva faen er en bby? Og hvorfor er du så opphengt i at det er noe som er mindre enn tre? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det var da veldig så klisjefylt dette skulle være. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "Jeg er glad i deg" KISS! Keep it simple stupid Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hvorfor er førstepost på svensk? :s Hvis hun virkelig synes "<3<3<3<3<3<3" "(l)(l)(l)" og "bby" er noe søtt så bør du virkelig finne deg en ny kjæreste. Endret 4. oktober 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 For svensk gjør det enda mer klisjefylt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå