Gå til innhold

[Løst]Hvordan bli kvitt Norton Internet Security?

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte min PC, så kom den dessverre med Norton Internet Security ferdig installert. Og det programmet blir bare mer og mer plagsomt. Først begynte det å spørre meg annen hver uke om jeg vil kjøpe abonnement, noe jeg selvsagt ikke vil. Men det går ikke an å velge nei, det går bare an å velge "spør igjen om to uker" :( Nå har det ekle programmet også begynt å gi melding om at virusdefinisjonene ikke lenger er gyldige hver gang jeg slår på datamaskinen, hver gang jeg laster noe ned fra Internett, og sikkert noen ganger til. Det går heller ikke an lenger å søke etter virus.

Så jeg vil gjerne bli kvitt det programmet. I alle fall deaktivere det midlertidig. Men nei, det går ikke an å deaktivere det midlertidig. Det går heller ikke an å avslutte det. Så da prøvde jeg å avinstallere det. Å få lov til å starte avinstallasjonsprogrammet var ikke lett, men det gikk i alle fall til slutt. Men da avinstallasjonsprogrammet hadde kommet til 100% fullført så skjedde det ingenting mer, selv om jeg ventet i to timer. Siden jeg da måtte gå og var nødt til å slå av PCen, så brukte jeg oppgavebehandling for å tvangsstoppe avinstallasjonsprogrammet.

Nedturen var stor da jeg så oppdaget at alt var som før. Programmet hadde tydeligvis ikke tatt noen skade av å ha gått igjennom så godt som hele sitt eget avinstallasjonsprogram. Så prorammet er det som før, bare med den forskjellen at nå virker ikke avinstallasjonsprogrammet lenger :(

Hva nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...