Sk!ppy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei. For en stund siden forsvant valget tekstfiler fra min "lagfil" meny når jeg hørelikkler. saken er at jeg trenger dette valget, da min hverdag på pc består av lage .txt filer, rename til .php og fylle med kode. det blir ikke det samme å gjøre det med en ZIP, grunner kodingen, så det blir masse rare bokstaver. Noen som har tips? takk! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Skriv "notepad" i "run". (Windows-knapp+r). På norsk er det kanskje "notisblokk" i "kjør". Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det hjelper meg ikke noe det? jeg kan forsatt ikke opprette dem ved hjelp av høyreklikk menyen?? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det finnes mange veier til Rom. Har du fremdeles notepad da? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 fix4u: http://capitalhead.com/articles/new-text-d...-and-vista.aspx Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk Ducktoy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå