osse-mon waits for alice Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da er du vel ikke gammel nok? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hah! Go stemning det der ja, morsomt at dere som er litt eldre også kjører i gang LAN Hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 25 år tror jeg det var. Hadde vært gøy med noe lignende i Trondheim. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Aldersgrensen var 25, eller 20 hvis du drar sammen med to "verger", tror jeg. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det blå teltet ser faktisk photoshoppa ut. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) VoksenLAN høres tøft ut! Dette høres ut som om jeg definitivt kunne vært med på. "Gammelgaming" og filefelingsj.." Speilegggs Osse-Mon rulez Endret 4. oktober 2009 av Nuffern Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Utrolig bra at dere har dratt igang dette. Utrolig kult. Har selv vært på diverse LAN gjennom mitt liv og føler jeg begynner å bli for gammel for dem, inkl TG. Ser frem til å bli jomfru en gang til ja Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 VoksenLAN høres tøft ut! Dette høres ut som om jeg definitivt kunne vært med på. "Gammelgaming" og filefelingsj.." Speilegggs Osse-Mon rulez Neste år, Nuffis! Voksenlan FTW... Og så slipper vi å ligge på hotel! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Dere må dekke Bylan i Bergen til neste år. Det er norgest nest største med ca. 900 deltakere. Lenke til kommentar
Ting Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Edit: Fantastisk! TG burde vurdere teltcamp snart! TG har nå teltcamp? Har de siste årene hatt to store, oppvarmede (selv om det skar seg godt i 2008) fellestelt utenfor sørenden av skipet. Tror det er real fare for at folk hadde krepert om de fikk sove i egne telt uten varme, men men ;-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ser det står Martine på lista, lurer på om det er samme jenta som var på TG i år Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 25 år tror jeg det var. Hadde vært gøy med noe lignende i Trondheim. +1 Ser utroligt moromt ut. Begynner å bli lenge siden jeg var på skikkelig lan sist. Må si jeg savner det lit. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ser ekstremt hyggelig ut ja. Er selv 24 om en måned, men føler allikevel jeg hadde passet mye bedre inn på et slikt LAN enn på andre som f.eks. TG (selv om jeg aldri har vært der selv). Har flere ganger vurdert forskjellige LAN, men tanken på "fjortis vibbene" får meg alltid til å stå over hehe. Lenke til kommentar
manjana Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ser det står Martine på lista, lurer på om det er samme jenta som var på TG i år Martine er søt, men HAN er en gutt, i allefall når han er hos oss :!: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mat og gaming. Fristende Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det skulle vært et slikt tilbud for oss mellom 20 og 25. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette må jeg nesten prøve på en gang Har ikke likt meg på "14`is" lan siden jeg ble 18, og siste lan var jeg vell ca på rundt de tidene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette er noe jeg tydeligvis har gått glipp av. Tenker at jeg og noen venner kommer på voksenLAN 10 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Rett etter at førstemann er ropt opp skjønner vi at dette er noe mer enn utlevering av t-skjorter, alle som kommer opp får nemlig klemmer av to av arrangørene. Noe TG kan ta opp? Trur den deltagerlisten hadde vært, realisitisk 10% lenger om Vlan hadde ligget som en artikkel her litt før start. Hvordan er det med plassen? Regner med at dere finner plass etter å ha talt opp mantallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå