AnaXyd Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Heisann! Har sett at enkelte nye biler har en funksjon såkalt "coming home". Denne lar nærlysene stå på i en viss tid etter at du har gått ut av bilen/tatt nøkkelen ut av tenninga. Lysene går også på når man åpner bilen med sentrallåsen(med fjernkontrollen). Noen av dere som veit om det går an å få til dette? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er vel bare å koble til til noen tids-reléer på de riktige punktene så burdte det fungere. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det kan justeres opp til 30 sekunder på det ettermonterings settet jeg så. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Har dere noen linker til noe slikt? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Diverse biler har disse funksjonene innebygget, men de er ikke aktiverte for det europeiske markedet. Kan ofte programeres via ODB/diagnose porten. Hva slags bil har du? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Han har en Toyota Celica 97 eller noe sånt, MK6/T200 iværtfall. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Toyota Celica AT200 '96 modell har jeg. Tror kanskje det ikke var noe slikt på den tida av funksjoner? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Søk hos alibaba.com. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Heisann! Har sett at enkelte nye biler har en funksjon såkalt "coming home". Denne lar nærlysene stå på i en viss tid etter at du har gått ut av bilen/tatt nøkkelen ut av tenninga. Lysene går også på når man åpner bilen med sentrallåsen(med fjernkontrollen). Noen av dere som veit om det går an å få til dette? Jeg hadde en 1967 Cadillac Eldorado. Den hadde det du etterlyser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå