lordwolf89 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor mange Red Bull klarer du å drikke etterhverandre? Jeg klarer 3bokser, blir rimelig skjelven og svimmel etter det da men XD Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg klarer en slurk! Redbull smaker som.. skal jeg la fantasien løpe løpsk, smaker det som eselpiss. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Veldig smart å drikke redbull til du blir svimmel og skjelven da Endret 3. oktober 2009 av Ayb Lenke til kommentar
lordwolf89 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Veldig smart å drikke redbull til du blir svimmel og skjelven da njas, smart og smart, som en liten overdose kaffe i grunn, rekorden der er vell på 6 kopper etter hverandre, ikke rart jeg sliter med magen XD Lenke til kommentar
silinox Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 1/2 redbull og jeg blir ferdig smaker som dritt Z.z Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Koffeinsjokk er ikke sunt for hjertet. Dessuten er kaffe mye verre enn Red Bull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå