Gjest Kim Jensen Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Shallabais kare og kvinnfolk der ute! J Altså, jeg trenger litt hjølp innafor damer og sjekking og slikt. Og håper noen av dere med erfaring eller bare gode råd har no fornuftig og lufte med. Det er ei dame som jeg har likt siden barneskolen egentlig, og vi snakker bare på msn siden jeg sluttet på Ungdomskolen. Vi spøker og ler og flørter over nett men hvordan skal jeg tolke detta da? Det er jo mye lettere og hamre løs med kødd over tastaturet enn i "real life " liksom. Vi er begge 16år til deres informasjon da:) Idag dreiv vi og spøkte rundt, og hu sa til meg: "Fy faen xD Du er en syk,syk person Kim xD", jeg svarte da med "Jeg?! Det var rette rævva som feis tenker jeg" Men det som engster meg er at, jeg liksom står for preikinga hele tia, det er liksom aldri hu som starter(nesten) Vi hadde litt kontakt på ungdomsskolen og greier og fant på noen ting nå og da men som venner. Jeg har med åra utvikla sterke føleser for denna dama da og veit da søren hva jeg skal gjøre. Nå har hu flytte og jeg, men vi bor ikke lenger en en halvtimes kjøring. Vi går desverre ikke på samme skole heller. Men musikk,humor, og sånt deler vi samme syn på! I'm so in løøøv guys! Et anna problem er at jeg er jo ikke "feit" men jeg er litt tjukk Kraftig som vi pleier og si Hu er jo ikke det, det er jo den lekre dama! Pluss at faren hennes må jo være baker! Men, det er jo ikke det som gjør at jeg har lyst til og være "mer en venner " med hu. Hu er ei gutte jente men jeg er en sjenert type, er best utadvendt med gutter og jenter jeg har kjent lenge! Og det med gutter er IKKE fordi jeg homofil. Jeg har heller ikke hatt noen kjæreste før så detta føles liksom som "the love of my life" liksom. Jeg ser ned i bakken momler og blir en attention whore! Faaaaaaaan gutta! Hjølp hjølp S.O.S! Hvordan kan jeg finne ut om hu liker meg via ufysisk kontakt? :s Webcam er ikke en mulighet xD Takk for hjølpa folkens! Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Æhm, vel, tja.. Det å tolke ting over MSN er alltid spesielt, spør du meg. Har "flørtet" med en god del jenter over MSN selv, og føler det er vanskelig å holde noe personlig i samtalene der. Spør du meg, så må du bare ta deg til å dra til hun eller omvendt. Evt. snakke over telefon i det minste. MSN er så forbanna "skjeeeer aaa? lol ass lzm!". Ingen som oppfører seg sånn irl sant, dog jeg skulle ønske jeg kunne bruke ': P' smilien irl noen ganger, men det er en annen sak. Derfor syns jeg det er utrolig vanskelig også å se etter tegn på MSN som sagt. Du må nesten spørre hun direkte eller prøve å lokke det fram. Men av erfaring så skyr jeg personlige tilnærmelser over MSN. Du må gjerne flørte osv, men du får langt mer ut av dette dersom dere ikke har en skjerm imellom dere. Og hvis du virkelig mener at hun er "tEh løøv of your life" (noe jeg tar med en stor klype salt iom. at du er 16 år), så går du for hun. Utstrål selvsikkerhet og sjarmer hun i senk! Gl & hf! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Utav personlig erfaring syns jeg folk/jenter som prøver å flørte og bli venner med meg over msn er utrolig teite snakk med meg IRL om du har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå