Xp3ri3nZ Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Eg håper du klarer å ordne det! Gi beskjed viss du klarer det, hadde vert kjekt å vite Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Eg håper du klarer å ordne det! Gi beskjed viss du klarer det, hadde vert kjekt å vite will do =D Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 btw: det er ingenting spennende i den siste updaten. Det mest spennende er at man kan trykke "x" for å ejecte dvden. En noe raskere meny er det også når man er online. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 btw: det er ingenting spennende i den siste updaten.Det mest spennende er at man kan trykke "x" for å ejecte dvden. En noe raskere meny er det også når man er online. er nødt til å ha den nyeste updaten for å kunne spille mine nye sikkerhets kopierte spill.. og updaten ligger bare på alle de nyeste orginal spill Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 der har du faktisk feil, du trenger en nyere firmware.(på dvd speller) Så da snakker vi om noe helt annet. snakk med duden som fikset xboxen din og få han til å ordne dette. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 der har du faktisk feil, du trenger en nyere firmware.(på dvd speller) Så da snakker vi om noe helt annet. snakk med duden som fikset xboxen din og få han til å ordne dette. ingen mulighet for å ta kontakt med han... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du har sikkerhetskopierte spill, så får du bare sette i de originale for at du skal få oppdateringen; vanskeligere er det ikke. Derimot piratversjoner skal ikke vi hjelpe til med her på diskusjon, da man ikke har kjøpt rettighetene til spillet og det som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg