Gå til innhold

Update uten Live! hjelp

greenman

Anbefalte innlegg

Har hørt at det går ann å update xboxen uten å være connected til Live!.

Skal vist gå ann å brenne ut en update og kjøre den fra cd.

Men finner ikke hvor jeg kan laste ned nyeste update.

Noen som kan linke meg til hvor jeg kan laste den ned?

Isåfall.. brenner jeg bare ut et iso, så starter updaten automatisk?

Takk for alle svar.

=D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So om den er bannet? Kan jo spille spill får det om? Men visst du er litt smart så leser du litt på forum og gjør det rektig så blir du ikke bannet! Men uansett om den er bannet så installere du bara live updates med dvd plate. Updaten kan du laste ned diverse torrents sider.

Lenke til kommentar
So om den er bannet? Kan jo spille spill får det om? Men visst du er litt smart så leser du litt på forum og gjør det rektig så blir du ikke bannet! Men uansett om den er bannet så installere du bara live updates med dvd plate. Updaten kan du laste ned diverse torrents sider.

Har søkt som bare det!

Kunne du vært en engel å linke den til meg?

Lenke til kommentar
det eneste du kan prøve er å sjekke ut de helt nyeste spella, kanskje den ligger der. (ja, det går fint med en kopi også).

Men det er vel kanskje bare 2008 update der også.

Har prøvd med et "sikkerhets kopiert" FIFA10.. 2 forskjellige "cder". Ingen av de hadde update inne =/..

Eneste måten jeg ser, er å kjøpe et nytt spill... :(

Lenke til kommentar

Nå har eg søkt litt og finner bare gamle eg og! Men finner heller ingen informasjon om at det ikke skal gå an! Eg skal sjekke litt til det blir får teit at du ikke skal kunne oppdatere xboxen uten xbox live! Eg hadde ringt til Microsoft Norge! Uansett så kan dei ikke nekte deg det du har jo tross alt betalt en god del får et produkt å då har du rett på en viss service!

Lenke til kommentar
Nå har eg søkt litt og finner bare gamle eg og! Men finner heller ingen informasjon om at det ikke skal gå an! Eg skal sjekke litt til det blir får teit at du ikke skal kunne oppdatere xboxen uten xbox live! Eg hadde ringt til Microsoft Norge! Uansett så kan dei ikke nekte deg det du har jo tross alt betalt en god del får et produkt å då har du rett på en viss service!

sant det,, men men for det første er ikke microsoft support det beste man finner ;P, og for det andre tviler jeg på de er åpen no mtp at klokken nermer seg 8 =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...