Trondster Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Whoo - likte fargene og figurene i krystallyset! Sterke farger, spennende mønstre og varme highlight-stjerner - me like! Hmm - tror Helsekosten kanskje hadde gjort seg litt bedre med varmere hvitbalanse.. Men det er pirk. Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Der traff du spikern på hodet. Ca 1000-1500K mindre hadde gitt mer riktig farge. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Særdeles psykedelisk det telyset der. Bare så synd det er få band som trenger slike covere nå for tiden... Lenke til kommentar
arela Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg satser på at Gluntan ser potensialet :!: 20. Mer psykofyko. Vanligvis skal et foto være som en kopi av øyeblikket. Her er det litt vanskeligere å se hva virkeligheten egentlig er. Krydret til det ukjennelige med div filter. Nikon D2x m/ Nikkor AI'd 55mm f/1.2 på f/17 og 5 s 21. Ble egentlig litt senere enn jeg hadde tenkt, men fikk da ivei et par f/1.2 skudd likevel. Nikon D2x m/ Nikkor AI'd 55mm f/1.2 på f/1.2 og 1/60 s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fine høstfarger i det siste der Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 25. Bra fest i går! Kom over denne hytta i dag. Jeg husker den godt fra dengang den var fin. Synd slikt forfall skjer. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dagens var sliten, ja -- så sliten at det ble interessant. Tør man spørre ca hvor mange år det tar å gå fra å være "fin" til å bli... sånn? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Uff ja, stakkar...så nokså stusslig ut nå ja... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 25. Bra fest i går!Ser du hadde en bra fest ja. Vi kan vel trygt kalle det rølpefest. Ellers blir nysgjerrigheten pirret av bildet fra 20. Hva søtten er det du har holdt på med her? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dagens var sliten, ja -- så sliten at det ble interessant. Tør man spørre ca hvor mange år det tar å gå fra å være "fin" til å bli... sånn? En fest helg med 200-300 ungdommer som gate-crasher tenker jeg Interessant motiv. Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) 25. Bra fest i går!Ser du hadde en bra fest ja. Vi kan vel trygt kalle det rølpefest. Ellers blir nysgjerrigheten pirret av bildet fra 20. Hva søtten er det du har holdt på med her? Jada den 20. har jeg delvis røpet i startinnlegget (gjorde det i dag) - det er en midimixer (med grønne lys på skyvepottene - Evolution uc-33 hetter den, men er vel nå overtatt av M-Audio og ikke lenger i salg.) Bykatt: Dagens var sliten, ja -- så sliten at det ble interessant. Tør man spørre ca hvor mange år det tar å gå fra å være "fin" til å bli... sånn? Denne hytta ligger i strandkanten på Hestsjøen som nå er kommunalt friområde. Jeg er usikker på hvorfor hytten er forlatt, men mulig den var bygd ulovlig el. At da kommunen synes det er bedre med et vrak enn at noen har ei fin hytte de kan benytte, er vel helt sosialistisk korrekt. Iallefall var den fin og i bruk på 60 og 70-tallet. Endret 25. oktober 2009 av arela Lenke til kommentar
arela Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 27. En vekst! Plukket denne på søndag og den har blitt liggende uten tilsyn! Hvitfargen har tydligvis ikke klart preserveringen, men men... Utstyr: D1x med micro 55mm f/2.8 og 64mm mellomringer på stativ. Blits, SB-600 mot veggen (hjalp lite!) + lommelykt mot reflektor. Skrustikke på kjøkkenbordet for å holde veksten (eneste navnet jeg kan komme på) på plass. Lenke til kommentar
LASL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Behagelig bilde. Vet ikke helt hvordan jeg syns fokusen skal være. Siden det ikke er annen enn svart bakgrunn gir det lite dybdefølelse akkompagnert av det bladet (lengst unna) som ikke er i fokus. Men det fungerer absolutt sånn du gjør det. Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Her er et i samme serie med reflektoren som bakgrunn. Lenke til kommentar
arela Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Da avslutter jeg oktoberfesten med 2 svart hvit bilder. Begge er tatt med Nikon F3/T med Micro-Nikkor 55mm f/3.5 (Kodak BW400 Pro c41 film) 29. Bend it like Beckham 30. Som plommen i egget (har lagt på litt farge på plommen, så den ikke ser ut som ei billiardkule! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 29. Bend it like Beckham Jeg vet ikke om jeg har lyst til å vite bakgrunnen til den tittelen 30. Som plommen i egget(har lagt på litt farge på plommen, så den ikke ser ut som ei billiardkule! Det ble en interessant variant. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Da avslutter jeg oktoberfesten med 2 svart hvit bilder.Begge er tatt med Nikon F3/T med Micro-Nikkor 55mm f/3.5 (Kodak BW400 Pro c41 film) 29. Bend it like Beckham Jøss, er det en banan...det var en med en ny vri ja Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Wow, med den støyen går bananen nesten i ett med omgivelsene etter hvert som den kommer ut av fokus. Men bare nesten. Bra gjennomført det der. Takk for en hyggelig fest. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Kul banan, må sjå gjennom fleire "festar" i morgon......... Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Takk for alle kommentarer. Bend it like Beckham er litt uskyldig tomsi! Bend it var vel fotballguttas bananreklame for noen år siden (tror jeg) og "Bend it like Beckham" er faktisk en ganske hyggelig film om ei indisk jente i England. Hun får ikke spille fotball (man må holde på tradisjonene, må vite), men gjør det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå