tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 En mer interessant variant av gitarkameratene enn de som har herjet i Norge i sommer, ihvertfall. Selv liker jeg bildet godt fra den 5. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 5. oktober: Jeg bare visste at de blitsene med fargefilter kunne brukes til noe kult. Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 I dag er det God Jula og The End of the Game. Jeg kjøpte denne Classic reproduksjonsmaskina på Jula for den ærbødige sum av kr 599,-. Den overfører plater til USB minnepinne i 128kbps (nok for enkelte av platene min!) Nå kan jeg spille The End Of The Game (1970). Peter Green trekker ut pluggen i gitaren på siste sporet. Uvanlig avslutning, og det ble det forsåvidt for han også. Fra Wikipedia: Following the release of "Albatross" and his consequent rise in fame, Green struggled with success and the spotlight. His personality changed drastically after incidences of LSD abuse: he began wearing a robe, grew a beard, and wore a crucifix on his chest. His abuse of LSD may have incited his schizophrenia.In his own words, he "went on a trip, and never came back. Nå for tiden dukker han med jevne mellomrom opp i lyset igjen, men noen "Green God" blir han nok ikke igjen. Måtte bare psyke opp dette bilde med et tidsriktig filter. Laaang lukkertid og 2 små blitser Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Tøft bilde og passe psykedelisk. Tom PS. Jeg tror ikke jeg hadde turt å utsette mine dyrebare skiver for et slikt apparat. Ser for meg en grov stift som pløyer istykker rillene ... Hvis jeg hade hatt noen da - konverterte helt til CD på slutten av 80-tallet. Endret 8. oktober 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
arela Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, jeg startet med det arbeidet jeg også, men så streika platespilleren. De fleste mp3 filene blir faktisk ok, men denne måtte igjennom flere støy og clipfilter i Adobe Audition og det tok nok endel av fargen fra lyden - men men Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det ble passe små-psykt ja - tøft bilde! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Takker olopolo.Enig med at det burde vært større dybdeskarphet - får se om motivet dukker opp senere i måneden I dag er det frukt, nærmere bestemt kiwi Tatt med Nikon D1X med Kenko 20mm mellomring, Nikon Reverse ring BR-2A og snudd Micro Nikkor 55mm f/2.8 Fint komponert og fine farger..mulig jeg kunne tenkt meg en liten bit kiwi i fokus..men det er vel ikke så lett å få til med det utstyret.... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Psyyke farger Dette likte jeg veldig godt! Jeg tillater meg selv å komme med forslag til tittellåt til bildet ditt: Se filmen hos Youtube Endret 10. oktober 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 10. Fint komponert og fine farger..mulig jeg kunne tenkt meg en liten bit kiwi i fokus..men det er vel ikke så lett å få til med det utstyret.... Nei nå er det for sent Takker dOppler, dette er gamle favoritter ja. Tanken var å legge ut bilde av "en kurositet" i går, men bildene ble så flate at jeg hopper rett til dagens bilde. Dette er fra AKAM turen vår i dag. Nå med 55mm f/1.2 Fire på rad Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeg aner ikke hva det er jeg ser på her, men det er et nydelig bilde, med flotte og spreke farger, og en herlig bokeh. Dette er bilde jeg kunne hatt hengende på veggen Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Takker. Jeg liker også bokeh'en fra dette objektivet. Grunn god nok til ikke å ønske deg en 58mm noct, nesten.... Vi fant ut at det er et spill der du flytter disse kulene og vinner når du får 4 på rad. (utvidet bondesjakk). Kulene kan ikke taes fra brettet for da hadde det snart vært 0 på rad. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 10.Fint komponert og fine farger..mulig jeg kunne tenkt meg en liten bit kiwi i fokus..men det er vel ikke så lett å få til med det utstyret.... Nei nå er det for sent Takker dOppler, dette er gamle favoritter ja. Tanken var å legge ut bilde av "en kurositet" i går, men bildene ble så flate at jeg hopper rett til dagens bilde. Dette er fra AKAM turen vår i dag. Nå med 55mm f/1.2 Fire på rad Den der var da interessant i dag, arela..vi ble litt hektet på den. Skal prøve ut den mer siden... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Pent det der arela. Både forgrunn og bakgrunn egentlig. Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 13. Hmm innebilde igjen! Nikon D3 med Nikon Micro 55mm f/2.8 og blå, grønn og gul blits. Nå blir det et lite opphold, da de neste bildene blir fra Nikon F3, som er ladet med sort/hvit film og 55mm f/3.5. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Et pluss for lyssettingen her. Stemning og omtrent alle regnbuens farger. Hvilken gitar er det? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det var en fiks gitar-komposisjon med tilhørende fargeskala Lenke til kommentar
arela Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Takker. Det er en slik gitar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Fin stemning i gitarbildet - forhåpentligvis er stemmingen også i orden. God idé med farget lys - gir livestemning til en stillestående gitar.. Endret 14. oktober 2009 av Trondster Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Gode forsetter tilside! Her blir det flere innebilder i påvente på inspirasjon til å ta ferdig s/h filmen. 17. krystallys Rødt tealys i krystallholder. Micro 55mm med 36mm mellomring (tipper det dreier seg om 1,5x forstørrelse her) 18 Helsekost Lørdagsgodt, begrepet som har bredt seg utover stadig nye dager. Et godt smil forlenger livet, og jeg smiler hver gang jeg får noe godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå