Lugia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei, vet ikke om jeg er på riktig forum nå, dere får eventuelt bare videresende det til det riktige foraet. Jeg er lyd- og lyssjef for skolerevyen min i år. Personlig så har jeg ikke noe særlig kunnskap eller erfaring med lyd- eller lysutstyr, men mitt hovedansvar er å leie dette utstyret og eventuelt skaffe sponsorere. Det jeg lurer på: er det noen som har noe forslag til hva slags lyd- og lysutstyr som er enkelt å sette opp, og som ikke koster altfor mye? Dette er tross alt bare en skoleproduksjon, så budsjettet vårt er ikke så veldig stort. Uten å si sikkert så tror jeg taket vårt er på 75. 000,-, uten å regne med eventuelle sponsorer. Ellers hadde det vært greit med generelt hva en lyd- og lyssjef burde være obs. på osv. Som sagt har jeg omtrent ikke noe kunnskap eller erfaring med lyd og lys. (Hvorfor jeg i det hele tatt er lyd- og lyssjef er ett spørsmål jeg fortsatt undres over, så ikke spør! ) Takk for alle bidrag! Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor i norge er det snakk om ? Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 proshop ? eller EVT Veldig eventuelt bærum lyd tror de leverer men proshop leverer det beste vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå