nordemoniac Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Får feilmelding "8002A548" nå når jeg prøver å logge på for å spille LBP sammen mine venner. Ellers får jeg "Forbindelsen til PSN har utløpt." Samme med alle andre tre. Hva er det som skjer? Kan status til PSN-servere ses noe sted? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 80710b23 var feilmeldinga jeg fikk.. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Inne, men fortsatt ikke mulighet til å koble til andre spillere. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 ser ut som om ting virker igjen... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Jupp. Edit: Sliter med å logge på igjen, connection, friends ser jeg ikke er på osv. Endret 2. oktober 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ser fint ut her nå. Iallefall lb. Lenke til kommentar
Diablo007 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hos meg dukket dette opp : forbindelsen til playstationnetwork er utløpt Er det bare hos meg, eller har flere fått det ? :S Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 "The PlayStation Network is currently undergoing maintenance. Some users may not be able to connect" - http://twitter.com/SonyPlayStation/status/4573060091 ...and the maintenance is complete. You should have no problems logging back in to the PSN. Enjoy your weekend! Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kom ikke inn på min norske konto men på uk gikk det greit.......så da må jeg spille på den Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mye tull enda. Tror aldri jeg har spilt LBP med headset uten problemer. Alltid noe lag, og masse hakking i chat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå