Gå til innhold

Terminal services på xp

Anbefalte innlegg

På xp har man selvfølgelig laget Remote desktopp som etter mine tester bare funker på andre xp os. Og da Xp netker så mye som å lese av en 2000pro, adv server etc kann man også glemme terminal services, så hvordan fikser jeg dette? Har Windows glemt at det fantes et liv før Xp??, forenklingen i Xp gjør osèt klumsete å bruke for mer avangserte brukere!!!!!!

finnes the et annet tredje partisjons programm for Terminal services

Alle forslag er hjertelig velkommen!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: det går helt fint å styre Win2k/Win2k Server med Remote Desktop. Gjør det daglig.

For det andre: dersom du ikke akkurat liker Remote Desktop, så kan du uten problem installere Terminal Services Client på en XP-boks.

Symantec's PCAnywhere er et alternativ. Vet at det finnes et gratis alternativ, men husker ikke hva det heter.

Og dessuten: er du avansert bruker, så har du selvsagt funnet ut at det er en del "avanserte" innstillinger som skjuler seg bak sukkertøyet du ser... Måtte bare... :lol:

Lenke til kommentar

jepps takk, men grunnen til at du kann akkurat kann remote desktopp er for det som du selv sier har gjort det hundre ganger.

som foeks jeg har satt om active directory nettverk med dhcp server som oppdaterer dns`n hver dag, poenget er alt er lett når mann kann det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...