Gjest Guest_uff_* Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg sitter her.. 27år med veldige følelsessvingninger. Når jeg ser filmer som er rørende, eller ser xfactor og lignende programmer med mye følelser i sving, tar jeg fort til tårene, og blir både leimeg og glad samtidlig.. noe som jeg begynner å synes er utrolig kipt.. kan ikke sitte med venner å se nesten, for det er tungt å "skjule" det.. Tror dette kanskje har en sammenheng med et samlivsbrudd som skjedde for snart et år siden.. men kan da vel ikke tro at det sitter slik inn så lenge.. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen blir lett rørt, andre blir ikke det. Klarer ikke vennene dine å akseptere det er de noen drittsekker. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er nok ikke normalt å ta til tårene når man ser på X factor. Men vi er alle forskjellige, så det må være lov det og. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan hende at psykolog/psykiater kan hjelpe deg med dette. Særlig hvis det er et brudd som har utløst det. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan hende at psykolog/psykiater kan hjelpe deg med dette. Særlig hvis det er et brudd som har utløst det. Det er nok sant, for dette er tegn på depresjon. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Er det å være veldig følsom et tegn på depresjon? Fyren svinger oppover også. Endret 3. oktober 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen er mer følsom overfor slike ting som dette - så dette er nok ikke unormalt. Er litt samme greien med meg hvis jeg ser noe veldig trist. Hvis du tror disse følelsessvingningene kan ha noe med samlivsbruddet ditt - så hadde det nok kanskje hjulpet litt på å finne noen du stoler på og føler du kan snakke med slike ting om, og rett og slett bare fått det ut. If that's the case, så hjelper det nok sikkert bedre å snakke med en person fjes til fjes enn på et forum Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan du være gravid? Det kommer jo an på hvilket kjønn du tilhører.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg er Mann ja og derfor er jeg ikke gravid :] Jeg har snakket med folk om følelsene knyttet til samlivsbruddet.. og har også hatt flere rebounds. hmm ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå