Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette normalt?

Gjest Guest_uff_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_uff_*

Jeg sitter her.. 27år med veldige følelsessvingninger. Når jeg ser filmer som er rørende, eller ser xfactor og lignende programmer med mye følelser i sving, tar jeg fort til tårene, og blir både leimeg og glad samtidlig.. noe som jeg begynner å synes er utrolig kipt.. kan ikke sitte med venner å se nesten, for det er tungt å "skjule" det..

Tror dette kanskje har en sammenheng med et samlivsbrudd som skjedde for snart et år siden.. men kan da vel ikke tro at det sitter slik inn så lenge..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen er mer følsom overfor slike ting som dette - så dette er nok ikke unormalt. Er litt samme greien med meg hvis jeg ser noe veldig trist.

Hvis du tror disse følelsessvingningene kan ha noe med samlivsbruddet ditt - så hadde det nok kanskje hjulpet litt på å finne noen du stoler på og føler du kan snakke med slike ting om, og rett og slett bare fått det ut. If that's the case, så hjelper det nok sikkert bedre å snakke med en person fjes til fjes enn på et forum ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg er Mann ja :p og derfor er jeg ikke gravid :]

Jeg har snakket med folk om følelsene knyttet til samlivsbruddet.. og har også hatt flere rebounds.

hmm ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...