PsychoDevil98 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hei Har i det siste oppgdaget at jeg ikke kan koble til internett med kabel. Enhetsbehandlingen viser hva som er feil Har prøvd å oppdatere disse driverne, men får feilmeldinger. Har også prøvd å installere driver til Broadcom Netlink Gigabit Ethernet. Dette hjalp altså ikke. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei Har i det siste oppgdaget at jeg ikke kan koble til internett med kabel. Enhetsbehandlingen viser hva som er feil Har prøvd å oppdatere disse driverne, men får feilmeldinger. Har også prøvd å installere driver til Broadcom Netlink Gigabit Ethernet. Dette hjalp altså ikke. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk. Ingen som har noe tips? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Har i det siste oppgdaget at jeg ikke kan koble til internett med kabel. Enhetsbehandlingen viser hva som er feil Har prøvd å oppdatere disse driverne, men får feilmeldinger. Har også prøvd å installere driver til Broadcom Netlink Gigabit Ethernet. Dette hjalp altså ikke. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk. Ingen som har noe tips? Har fremdeles problemene, og trenger seriøst hjelp. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg ville prøvd å avinstallere ALLE de enhetene på bildet, samt avinstallere alt av programvare som har noe med nettverk å gjøre (vmware, vpn clienter osv) og se om ikke Windows klarer å rette opp i dette rotet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå