Athelas Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hei! Har nettopp fått meg et MS FF Wheel , og lurer på om det er støttet i GTA: VC, evt om det finnes en workaround for å få det til å funke? I samme slengen; har noen peiling på hvor man kan laste ned .sw2 filer til div. spill? Athelas Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hvis det samme gjelder i VC som i GTA3 så tror jeg ikke det er mulig å få ratt til å fungere skikkelig fordi spillet ikke har støtte for analoge pedaler. Skyt meg ikke hvis det er feil, men jeg tror det stemmer, dessverre. Lenke til kommentar
zapper Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg fant i hvertfall ingen måte å få satt opp Momo rattet mitt i Vice, går nok dessverre ikke Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Nei, jeg fikk heller ikke til dette... Et av de mest negative punktene med GTA-spillene(3 og VC). De skulle ha ordnet det slik som med MAFIA. Der du hadde egne kontroller inni biler. Dette var en utrolig god løsning, noe som GTA- spillene og skulle inneholdt. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 (...)De skulle ha ordnet det slik som med MAFIA. Der du hadde egne kontroller inni biler(...) man har da egne kontroller til bilen på både gta3 og gtavc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå