Gå til innhold

[Løst]Oppsparing til Playstation 3


Bjornar95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dropp ideen om å la PS2 inngå i investeringsplanene for PS3. Ville umiddelbart tippe at selv med PS3 i hus vil du ha mye glede av PS2. Og dermed overstiger bruksverdien (for deg) salgsverdien hvis du prøver å pushe den på gamestop eller liknende. Spesielt gjelder dette hvis du har stramt budsjett (noe du tydeligvis har) og ikke kan kjøpe inn en drøss PS3-titler og stæsj.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen får penger for å spre beina for kåte mann folk. Noen får penger for å måke snø. Noen får penger for å ta på folk (healing). Noen får penger for å rote rundt med noen kort (tarot). Noen får penger for å møte opp på skolen. Noen får penger for å drepe folk. Noen får penger for å bæsje på andre. Hvis dette er helt nytt for enkelte her vil jeg anbefale dere å utforske verden litt mere i tiden som kommer. Noe av denne utforskingen må man dog vente med til man blir 16, 18 eller 20 år. Lykke til og god jul!

Lenke til kommentar
Eller når julen kommer så får jeg 500,- for hver 5'er og 1000,- for hver 6'er på terminen til jul. Skal jeg greie det, må jeg nok ha god innsats på tentamen for å komme dit. Kan det virke? :)

 

Ja, det virker for meg rimelig logisk at god innsats gir bedre karakterer enn dårlig innsats. Vet ikke hvor mange fag du har, men hvis du får bare karakter 6 i alle fag kan du vel kjøpe deg rundt 2 stykk PS3.

Lenke til kommentar
Eller når julen kommer så får jeg 500,- for hver 5'er og 1000,- for hver 6'er på terminen til jul. Skal jeg greie det, må jeg nok ha god innsats på tentamen for å komme dit. Kan det virke? :)

 

Ja, det virker for meg rimelig logisk at god innsats gir bedre karakterer enn dårlig innsats. Vet ikke hvor mange fag du har, men hvis du får bare karakter 6 i alle fag kan du vel kjøpe deg rundt 2 stykk PS3.

 

Vi har matte, kunst og håndverk (Mat og helse), norsk, samfunnsfag, naturfag, gymnastikk, fordypning (fransk), engelsk og musikk - altså 9 fag, og ligger ganske godt på 5 av dem, så blir nok PS3 til meg til jul får vi håpe :) Men hvilken av dem kan kjøre PS2 disker?

Lenke til kommentar
Eller når julen kommer så får jeg 500,- for hver 5'er og 1000,- for hver 6'er på terminen til jul. Skal jeg greie det, må jeg nok ha god innsats på tentamen for å komme dit. Kan det virke? :)

 

Ja, det virker for meg rimelig logisk at god innsats gir bedre karakterer enn dårlig innsats. Vet ikke hvor mange fag du har, men hvis du får bare karakter 6 i alle fag kan du vel kjøpe deg rundt 2 stykk PS3.

 

Vi har matte, kunst og håndverk (Mat og helse), norsk, samfunnsfag, naturfag, gymnastikk, fordypning (fransk), engelsk og musikk - altså 9 fag, og ligger ganske godt på 5 av dem, så blir nok PS3 til meg til jul får vi håpe :) Men hvilken av dem kan kjøre PS2 disker?

Bare den første som ble solgt. Og sist jeg sjekket selges de ikke lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...