Gå til innhold

[Løst]Oppsparing til Playstation 3


Bjornar95

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg skal selge min Playstation 2 med spill og tilbehør.

Når maskinen og det andre som skal være med er solgt, må jeg dele det 50-50 med min 17-år gamle bror som har flyttet ut.

 

Da vet jeg at jeg ikke har nok penger til en på mellom 2500 - 3200, så jeg lurer på: hvis jeg legger ut Playstation 2 m/spill og tilbehør, hva mener du jeg bør legge den ut for evt. hvor mye må jeg legge inn selv?

 

Bjørnar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spar opp 2000 eller 3000 er jo nesten ingen forskjell. Er 30 svarte timer det ;)

For en jobb har du a? 30(!) svarte timer for 3000?

 

8-9 timer er vel mer riktig..

 

 

Maks 500,- for PS2, uansett hvilke, og hvor mange spill. (Hvis man ikke snakker om 100 spill, ofc. --->)

 

Da er det vell ikke så mye å få ut av den PlayStation 2 maskinen da, så da får jeg heller skaffe meg en jobb, tenker jeg.

 

Bjørnar.

Lenke til kommentar
Spar opp 2000 eller 3000 er jo nesten ingen forskjell. Er 30 svarte timer det ;)

For en jobb har du a? 30(!) svarte timer for 3000?

 

8-9 timer er vel mer riktig..

Med tanke på at trådstarter heter Bjørnar95 er han vel 13-14 år. Hvor i svarte får han en jobb med over 300 kroner i timen?

Lenke til kommentar

@TS: Jeg prøvde å selge min PS2 nå i sommer for 1000 (Aqua versjon og en del stæsj) men ingen kjøpere var seriøs nok, heldigvis, for jeg skjønner nå jeg hadde angret på det. Så hvis du ikke har solgt den enda, bør du kanskje la være. Som nevnt over, fortsatt mange gode titler som kan nytes.

 

@DJ2009: akkurat samme spørsmål ble stilt i PS3 Slim-tråden, og der svarte noen 1700. Tror ikke du vil få mer enn det siden selve konsollen vil gå ned til ~2000.

Lenke til kommentar
Spar opp 2000 eller 3000 er jo nesten ingen forskjell. Er 30 svarte timer det ;)

For en jobb har du a? 30(!) svarte timer for 3000?

 

8-9 timer er vel mer riktig..

Med tanke på at trådstarter heter Bjørnar95 er han vel 13-14 år. Hvor i svarte får han en jobb med over 300 kroner i timen?

 

Nærmeste jeg kommer er 80kroner timen på et fiskeforlag som er her.

Møkka jobb, men hadde gjort det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...