Gjest Guest_Line_* Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hva synes dere om å møte en mann eller person som en har pratet sex med på nett? Er det villt? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Nei, normalt, go for it. EDIT: Med andre ord, sykt. Endret 2. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Go mad. Men første møte er greit å ta på en kafe eller noe. Sånn at du kan trekke deg ut om havner i en situasjon du overhodet ikke er komfortabel med. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har ikke en utvalgt kandidat til det ennå hehe.. men jeg tenker på det... Hva med å møte en som jeg foreks. fantaserer sammen med på nettet hehe... spennende tanke.. Ihvertfall hvis jeg liker han, men selvsagt må det være en som jeg føler jeg kan prate andre ting enn sex med også..... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du er nok langt fra den første jenta som har gjort slike ting. Det er bare ikke helt stuerent å innrømme det. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, men jeg må nesten ha en annen kjemi enn bare sexuell kjemi også. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tja, jeg har gjort det samme selv mange ganger (dog jeg er mann). Jeg synes det er en fordell om man har pratet om litt annet også slik at man har et vist grunnlag utenom sexen også. Men ja, jeg har både dratt på besøk til og fått besøk (begge deler fra/til andre deler av landet) og det har funket bare flott. Men man er nødt til å være obs, tenke framover og ha en backup-plan. Kan også være en fordel å ta første møtet på en offentlig plass (tog-stasjon, flyplass, sentrum, etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg