Gjest Guest_Line_* Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det normalt å foreks. ha sex med en person, finne ut at det ikke var godt, og dermed bare ta å si at man ikke ønsker mer kontakt, og slutte av slik? Jeg har opplevd det, og er veldig redd for å oppleve noe slikt igjen. Jeg opplevde at en mann bare sa etter at vi hadde hatt sex siste gangen, at han ønsker overhodet ikke å ha noe mer med meg å gjøre... Og jeg ble jo som sant utrolig lei meg, og er veldig redd nå for at det samme skal skje igjen. Hva sier dere menn... og kvinner også kan uttale seg... Er dere redd for å oppleve noe slikt? Vil dere selv gi avslag på den måten? Vil dere si at det er en normal måte å gi avslag på? Jeg har selv avslått menn, men har alltid vært forsiktig. Jeg sier ikke pang rett ut med en gang: at jeg overhodet ikke ønsker mer kontakt, prøver heller å la det skli av, av seg selv på en måte, over en viss tid. Også er jeg hyggelig. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Fyren du har vært så uheldig å treffe, er rett å slett en drittsekk. Ingenting å bry seg om;) Endret 2. oktober 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Gjest Guest_Line_* Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er herlig å høre de ordene du sa der.... At noen menn kan si det, er herlig! For da får jeg følelsen av at andre menn ikke er som han, og at jeg kan være heldig neste gang Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er helt enig med Blueone! En ekte drittsekk du har vært uheldig å møte. Du kan selvfølgelig være veldig heldig neste gang. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det spørs jo hvor mange bekreftelser du trenger her, men jeg skriver under som tredjemann. Han er et rasshøl. Hadde jeg opplevd det samme hadde jeg bare latt det rent ut i sanda og glemt saken. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 du skal få en fjerdemann her og han er et rasshøl. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Godt å høre at dere som har svart forløbig synes han er et rasshøl som gjør noe sånnt... Alle vet jo hvor vondt følelsesmessig det er å få slengt ting rett i trynet rett etter man har hatt sex, og han risikerte barn og hele pakken, også kommer den: Ønsker OVERHODET ikke å ha noe mer med deg å gjøre. Vil heller ikke ha svar på denne meldingen. Slik skrev han til meg... og slikt var vondt å oppleve. Men når dere andre menn kan fortelle meg at dere ikke er slik, så blir jeg glad. Jeg setter pris på dem som ikke vil behandle jenter slik. Og vil helst aldri i verden oppleve dette igjen. Men jeg ser nå på han som en "trafikkulykke". Han var en ulykke , jeg helst vil glemme. En annen mann vil sikkert være så mye bedre Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Garantert Det er alt som trengs å si... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå