Gå til innhold

Pjokken på atv


Anbefalte innlegg

Jeg har et bilde fra i høst av min nevø mens han trener på å kjøre ATV. Jeg tenkte jeg skulle lage et bursdagskort til ham, han fyller 10 år hvert øyeblikk og jeg tenkte jeg skulle prøve å få lagd noe han syns er kult. Jeg skal sende det til ham på mail, kanskje også en papirutskrift.

Selv syns jeg det er et ganske fint bilde av ham, men jeg er jo onkel og det er jo mulig at min oppfatning av bildet er farget av det..

Syns dere solskinnet ødelegger bildet? Er det andre ting i bildet som ødelegger? Alle innspill er velkomne.

 

 

 

Bildet er fjernet fordi det er barn, tillatelse fra foresatte mangler, kortet er ferdiglagd, takk for innspillene som kom -

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gresset ødelegger litt mye. Han har ikke "nok" utstrlåing til å overgå gresset og dermed faller litt mellom barken og veden.

Tror jeg ser hva du prøver å få fram men desverre føles bildet litt for snapshot aktig. :)

Tror jeg ville prøve en mer nærgående metode og kanskje litt mer vidvinkel. Litt himmel er ikke å forakte.

Lenke til kommentar

Jeg skulle til å si at jeg savnet litt action og fartsfølelse, men jeg vet ikke hvor forsvarlig (eller lovlig) det ville vært å prøve på det med en tiåring på et motorisert kjøretøy. Så da ville jeg nok heller gått tettere innpå, og prøvd å fange et stolt og ivrig barneansikt.

 

Men tiåringen selv er sikkert vel så fornøyd med et bilde der hele firhjulingen syns, slik som her.

Lenke til kommentar

Si: Lovlig er det vel uansett ikke.. men i noen tilfeller må man bare putte loven i baklomma.. det er viktig at ungene kan kjøre, det verst tenkelige tilfellet er at man er til fjells med en slik, og at det skjer noe, f.eks. at den voksne forulykker. Da må jo barnet kunne kjøre ned til folk alene? (Og når fartsfølelsen mangler er det ikke opplagt at han kjører her, han kan like gjerne posere på en avslått stillestående atv. Og da er det intet lovbrudd så det er sagt.)

---

Patrick80: Jo.. kanskje jeg skal prøve det. Har jo PS.. men kan vel egentlig ikke de verktøyene enda.

 

Tråden er stengt, se første post

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...