Tarzan99 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg går på Tae Kwon Do trening, har gått det i over et halvt år nå.Jeg har blitt litt sterkere, men siden jeg er veldig spinkel, har ikke fett og ikke klarer å legge på meg. Så vil jeg gjerne bli sterkere og få litt muskler via ekstra Jeg går på Tae Kwon Do trening mandag og onsdag, så skal jeg begynne nå på tirsdager og torsdager. Og noe jeg har aret fra mamma er at jeg ikke klarer å legge på meg, uansett hva jeg gjør og spiser... Jeg trenger tilskudd av proteiner eller lignende. Siden jeg spiser ikke så mye mat, uregelmessig og ikke bare sundt. Gir det et stort utslag hvis jeg bruker det? Har fått beskjed av stemora min at det ikke hjelper noe. Hun har prøvd, da hun var bodybuilder, for ca 25år siden.. Jeg vet ikke noe om dette, så hjelp hadde vært veldig fint. hvilket pulver passer best til styrke trening? Og hvilken til Tae Kwon Do? Målet mitt er å bli sterk, få litt større muskler og sixpack, men ikke stort mer. Mvh. Ole Jørgen. Problemet ditt er ikke arven, men ditt kosthold. Jeg kan gi det et kosthold som GARANTERT vil gi deg deffet kropp, mye muskler, men mest av alt: sunnhet. Basis i kostholdet må alltid være fett. Ikke karbohydrater. Dernest protein. Fettet MÅ komme fra dyreriket, som setersmør, kjøtt (allet typer kjøtt) fisk, rømme, fløte. Noe tran er lurt, og også en dråpe eller to med rapsolje. Du bør ligge på rundt 3000 kcal om dagen, men det regulerer kroppen din selv. En dag kan se slik ut: 8 baconskiver, pluss 2 hele egg og 2 plommer, vispet sammen. Stekes i 50 gram smør. Lunsj: Avakado, rømme 1-2 hekto, moses sammen, hell over og bland inn 2 hekto krepsehaler. smak til med majones. Middag: 2-3 hekto laks, krydder, dill, estragon, 100 g smeltet smør, grønnsaker, 2-3 hekto. Kvelds: 2 lindberg brødskiver, 50 gram smør fordelt, masse fet ost Dette gir deg masse vitaminer, mineraler, protein og fett, som trigger veksthormonene voldsomt. Lenke til kommentar
schneidig Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) I går fikk jeg da dette protein pulveret i går. Jeg smakte det og syntes det smakte forferdelig og ble kvalm. Og det ble jeg i dag også, klarer ikke å drikke det. Hva kan jeg gjøre for at den smaker godt? jeg klarer rett og slett ikke drikke den... Endret 20. november 2009 av schneidig Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Prøv å bland det inn i en smoodie! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Blanda du med vann eller melk? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Prøv å blande ut med is/biola/syltetøy osv, bare kreativiteten som stopper deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå