TOYW Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg får ikke koblet til en ekstra skjerm fordi jeg har bærbar og jeg skal ha en crt ? Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Litt uklart formulert - får du ikke skjermen til å funke etter at du har koblet den til, eller får du ikke til å koble den til rent fysisk? For hvis det er sistnevnte, har jo det ingen ting med Windows 7 å gjøre. 1 Lenke til kommentar
TOYW Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg vet ikke hvor jeg skal gå for å koble til en skjerm til :s jeg har koblet alt til men hvor skal jeg ta innstillingene for å få den på ? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hvilket skjermkort har du? Nvidia eller ATI? Prøv å se på F-knappene dine om det er et ikon der som ligner på pc skjermer, prøv Fn+den-knappen (f.eks fn+F5, fn+F7). Hvis ikke, kan du (ved ATI skjermkort) høyreklikke på skrivebordet ditt, åpne Catalyst Control Center og se på Displays. Kan sikkert også gjøres i vanlig windows skjerminnstillinger. Dette burde være noen pekere Edit: FN+F5 knappen er som regel til Presentasjonsvisning. F.eks at bildet bare vises på crt-skjermen, eller kopieres og vises likt på begge skjermene. I driver/windows instillinger kan du utvide skrivebordet så det går over begge og du kan dra vinduer inn i mellom. Try it out! Endret 2. oktober 2009 av Crazymech Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 prøv windows-tasten + P det er en hurtigtast for å koble til ekstra skjermer i win7 Lenke til kommentar
TOYW Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 takker for svar men når jeg kobler til headsett eller noe så ser du at den spiller av men det kommer ikke noe lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå