Refrayin Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Så, jeg har et fatality headset med mikrofon, mikrofonen har fungert før. Men etter jeg instalerte Windows 7 har den ikke funket. Når jeg tar opp lyd fra den så kommer ikke ting som stemmer gjennom, det eneste som blir tatt opp er fks. hvis jeg slår lett/dytter på mikrofonen, da får den lyden som kommer av det. Men ingen ting annet.. Noen som har svar? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvilket operativsystem hadde du før? Var det 32 eller 64 bit før? Er det forskjellig nå? Sjekk på produsentens hjemmeside etter oppdatert Windows 7(evnt. Vista hvis det ikke er W7) driver. Lenke til kommentar
Refrayin Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hadde 32 bit vista før. Skal skjekke siden dems. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det ikke en W7 driver kan nyeste Vista driver muligens fungere fint. Hvis ikke kan du prøve å sende dem en mail. Antar du har Windows 7 x86 (32bit) også da? Hvis ikke så ja, rett versjon trengs Lenke til kommentar
Refrayin Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Antar du har Windows 7 x86 (32bit) også da? Hvis ikke så ja, rett versjon trengs Hva mener du, at jeg har 32bit også? Men, fikk beta driver til windows 7 det hjalp ingenting. Gjorde en clean install med windows 7, men hadde alle driverne jeg trengte selvom etterpå veit ikke hvorfor. Har sett katta mi bite i ledningen til headsettet men ikke så mye. Katta mi er 4 måneder sånn ca så hu mister tenna, klør i dem. Så hu biter i egentlig alt hu finner. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Prøvd med vista på nytt igjen? fin måte å sjekke om det er ledninga. Hvis det fremdeles fungerer med vista og ikke w7 så kan du prøve en mail til dem, ellers er eg clueless :/ Hils pus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå