archongamer Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det kjæreste jeg eier er uten tvil Zelda, min franske bulldog Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Det blir nok pc'n eller fotokameraet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Må nok være senga mi nei vent... Mopeden... ellr.. Usikker Endret 13. november 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Penga mine! Enn så lenge!! hoho Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kjæresten min, viss det går under eiendeler Viss ikkje, Bm sertifikitatet, etterfulgt av datamaskinen min Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det kjæreste jeg eier er uten tvil Zelda, min franske bulldog Tjurhundar är fula. Sikka lödderslödder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det kjæreste jeg eier er en tøyhund jeg fikk da jeg var 2 måneder og 1 time gammel. Den heter Hallopp og har vært med meg i alle år, gjennom mye forskjellig, og jeg er utrolig glad i ham Tett etterfulgt av en sykkel jeg fikk da jeg var 8 og som jeg fortsatt sykler litt rundt på (kaller den Crosser'n, selv om det ikke er en crossykkel), en Umbro-jakke jeg fikk da jeg var 7 (og bruker enda fordi den er comfy, selv om den er alt for liten ) og en caps fra Reebook, jeg fikk ca samme alder. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Årboka fra den amerikanske skolen hvor jeg var utvekslingselev. Masse minner som vekkes til livet når jeg blar i den Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tjurhundar är fula. Sikka lödderslödder. Som betyr? Min svensk har sine begrensninger.. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tjurhundar är fula. Sikka lödderslödder. Som betyr? Min svensk har sine begrensninger.. De er trent og skapte for slåsskamp, slike hunder. (Slödderhundar\Kamphundar\Kämphundar\Slashundar) Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tjurhundar är fula. Sikka lödderslödder. Som betyr? Min svensk har sine begrensninger.. De er trent og skapte for slåsskamp, slike hunder. (Slödderhundar\Kamphundar\Kämphundar\Slashundar) Og hvorfor skrev du det under bildet av en fransk bulldog? Trodde du det var en kamphund som er skapt til å sloss? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, det trodde jeg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Ja, det trodde jeg. Da tok du nok veldig feil der. Fransk Bulldog er muligens så langt unna en kamphund du kan komme. FB er en ren selskapshund, som kun er oppmerksomhetssyk og kosete. Aldri sett min aggresiv hverken mot mennesker eller andre dyr Fransk Bulldog - Rasebeskrivelse Endret 17. november 2009 av archongamer Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det kjæreste jeg har er samboeren, kattene og familien. Så må jeg si fantasien, synet og hørselen min. Når det kommer til materielle ting, blir det en bamse jeg fikk av min far da jeg var 2 år gammel. Det synes på ho at jeg har vert glad i ho i snart 28 år Så må jeg nesten nevne kameraene mine. Både de nyere digitale, og de gamle arvestykkene. Har et kamera etter farfar som er fra 50-tallet en gang. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Den trodde jeg ikke jeg skulle høre her inne xD Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei... En kan fort bli overrasket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå